ΣΑΡ: Υψηλότερη τιμολόγηση προς Estee για C-THRU

Τον προσεχή Δεκέμβριο αναμένεται το λανσάρισμα του γυναικείου αρώματος C-THRU, παραγωγής του ομίλου Σαράντη, σε επιλεγμένα σημεία της αμερικανικής αγοράς από τον στρατηγικό συνεργάτη του, τον όμιλο Estee Lauder.

  • της Πέννυς Κούτρα
ΣΑΡ: Υψηλότερη τιμολόγηση προς Estee για C-THRU
Τον προσεχή Δεκέμβριο αναμένεται το λανσάρισμα του γυναικείου αρώματος C-THRU, παραγωγής του ομίλου Σαράντη, σε επιλεγμένα σημεία της αμερικανικής αγοράς από τον στρατηγικό συνεργάτη του, τον όμιλο Estee Lauder.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η εισηγητική παραγγελία της νέας αυτής συνεργασίας των δύο μερών αφορά σε 600.000 τεμάχια. Σημειώνεται ότι η αντίστοιχη παραγγελία για την πιλοτική κυκλοφορία του ανδρικού αρώματος Mustang ανερχόταν σε 1 εκατ. τεμάχια.

Εκτιμάται ωστόσο ότι το γυναικείο αρωματικό προϊόν θα τιμολογηθεί υψηλότερα των 3 δολαρίων ανά τεμάχιο που τιμολογείται έως τώρα το Mustang.

Σημειώνεται ότι με βάση τον προγραμματισμό των δύο πλευρών, το λανσάρισμα του C-THRU το 2009 θα προχωρήσει σε παναμερικανική βάση, ενώ μεσοπρόθεσμα το άρωμα θα διατεθεί σε όλες τις διεθνείς αγορές όπου διαθέτει παρουσία ο όμιλος Estee Lauder.

Υπενθυμίζεται ότι το ανδρικό άρωμα Mustang, παραγωγής του ομίλου Σαράντη, κυκλοφόρησε πιλοτικά από τον όμιλο Estee Lauder τον Ιούλιο του 2007 με 1 εκατ. τεμάχια που διατέθηκαν, μεταξύ άλλων, στα καταστήματα Sears, J.C. Penney, Kohl's, Wal-Mart, CVS και Target, καθώς και στην ευρύτερη αγορά λιανικής και σε αλυσίδες φαρμακείων, ενώ ακολούθησαν και νέες παραγγελίες. 

Σημειώνεται πως ήδη έχει προχωρήσει το λανσάρισμα του προϊόντος και σε νέες αγορές (Λατινική Αμερική, Καναδά, Αυστραλία).

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v