Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

ΟΤΕ: Κλιμακώνει τη σύγκρουση με ΕΕΤΤ

Με αφορμή τη χθεσινή ανακοίνωση της ΕΕΤΤ, o OTE δηλώνει ότι για μία ακόμα φορά η ΕΕΤΤ, χωρίς να τεκμηριώνει επιστημονικά τις εκάστοτε αιτιάσεις της, εξάγει στρεβλά και λογικά μετέωρα συμπεράσματα σε βάρος του.

ΟΤΕ: Κλιμακώνει τη σύγκρουση με ΕΕΤΤ
Με αφορμή τη χθεσινή ανακοίνωση της ΕΕΤΤ, o OTE δηλώνει ότι για μία ακόμα φορά η ΕΕΤΤ, χωρίς να τεκμηριώνει επιστημονικά τις εκάστοτε αιτιάσεις της, εξάγει στρεβλά και λογικά μετέωρα συμπεράσματα σε βάρος του ΟΤΕ προκειμένου να του επιβάλλει δυσβάστακτα πρόστιμα που τελικά αποβαίνουν σε βάρος των εργαζομένων, των μετόχων του και του καταναλωτικού κοινού.

Συγκεκριμένα, όπως επισημαίνει σε σχετική ανακοίνωση ο Οργανισμός:

1. Η προκατάληψη του Ρυθμιστή κατά του ΟΤΕ και η εμμονή του για τον δήθεν καταστροφικό του ρόλο στην ελληνική αγορά είναι έκδηλες. Οι αναφορές του προέδρου της ΕΕΤΤ σε υποτιθέμενες «δομικές αδυναμίες του ΟΤΕ» και τη «μονοπωλιακή συμπεριφορά» που καθιστούν τον ΟΤΕ «το βασικό ανασταλτικό παράγοντα (bottleneck) ανάπτυξης της αγοράς» ουδεμία σχέση έχουν με την πραγματικότητα που απεικονίζεται με τον καλύτερο τρόπο:

* Στην εγκατάσταση από τον ΟΤΕ περίπου μισού εκατομμυρίου βρόχων, ουσιαστικά σε ενάμισι χρόνο. 

* Στη δημιουργία, κατά το ίδιο χρονικό διάσημα, χώρων φυσικής συνεγκατάστασης για τους παρόχους σε 152 κέντρα.
 
• Στην εγκατάσταση περίπου ενός εκατομμυρίου τριακοσίων χιλιάδων θυρών ADSL.

2. Σε σχέση με την αναφορά του Προέδρου της ΕΕΤΤ σε δήθεν παρεμπόδιση από τον ΟΤΕ συγκεκριμένου παρόχου να προωθήσει την «καινοτόμο υπηρεσία» «double play», ο ΟΤΕ υπενθυμίζει ότι εκείνη την εποχή (Απρίλιος 2006 - Φεβρουάριος 07), εκτός από την εν λόγω εταιρεία, υπηρεσίες double play προσέφεραν ακόμα 3 εταιρείες και, επιπλέον, μία εταιρεία προσέφερε υπηρεσίες triple play.

3. Ο ΟΤΕ έχει επανειλημμένα τονίσει ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα ορισμένων παρόχων δεν είναι η υποτιθέμενη παρελκυστική πρακτική του, αλλά οι δομικές αδυναμίες των ιδίων των παρόχων να εξυπηρετήσουν τους συνδρομητές τους.

Αυτό επιβεβαιώνεται καθημερινά από τις αναρίθμητες καταγγελίες καταναλωτών για αναμονή σε κέντρα εξυπηρέτησης πελατών παρόχων έως και τρεις ώρες (επί πληρωμή) και για ελλιπέστατη τεχνική υποστήριξη και τη συστηματική παραπλανητική ενημέρωση ότι «για όλα φταίει ο ΟΤΕ».

4. Η λανθασμένη αντίδραση της ΕΕΤΤ στα φαινόμενα αυτά συνέβαλε στην παγίωσή τους, αναγκάζοντας τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή να επέμβει, επιβάλλοντας η ίδια πρόστιμα σε εναλλακτικούς παρόχους. Χαρακτηριστική είναι η σχετική δήλωση του Γενικού Γραμματέα Καταναλωτή, κ. Οικονόμου, ότι «οι πρακτικές αυτές δεν συνάδουν με το μοντέλο ανάπτυξης που ταιριάζει σε μια ανταγωνιστική οικονομία ούτε φυσικά μπορούν να γίνουν ανεκτές από την πολιτεία».

5. Η συστηματική δυσφήμηση και προσπάθεια αποδόμησης του ΟΤΕ έχει ουσιαστικά προαγγελθεί από τον Πρόεδρο της ΕΕΤΤ (βλ. δηλώσεις του για μείωση μεριδίου του ΟΤΕ, λειτουργικού διαχωρισμού σε συνέντευξή του στις 16/4/2008 αλλά και την ομιλία του στο πρόσφατο συνέδριο της ΕΕΤΤ στις 6/6/2008) και συνοδεύεται από επιβολή βαρύτατων προστίμων. Με αυτόν τον τρόπο δημιουργείται η εντύπωση κάποιου δομικού προβλήματος στην αγορά για να στηριχθεί η όποια προκατασκευασμένη λύση έχει κατά νου να προτείνει ο Πρόεδρος της ΕΕΤΤ.

Δέον να επισημανθεί ότι παρά τις δεσμεύσεις του ενώπιον της Βουλής των Ελλήνων, ερήμην της πολιτικής ηγεσίας, ο Πρόεδρος της ΕΕΤΤ υιοθετεί προσωπική βιομηχανική πολιτική στον τομέα των τηλεπικοινωνιών.

Ο ΟΤΕ επιφυλάσσεται για κάθε νόμιμη ενέργεια απέναντι στην ανήκουστη αυτή συμπεριφορά, καταλήγει η ανακοίνωση.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v