Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

ΔΕΗ: Διευκρινίσεις για εξυπηρέτηση πελατών

Σε διευκρινίσεις προχώρησε η ΔΕΗ, με αφορμή αναφορές Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης σχετικά με το κλείσιμο ορισμένων γραφείων της Γενικής Διεύθυνσης Εμπορίας.

ΔΕΗ: Διευκρινίσεις για εξυπηρέτηση πελατών
Σε διευκρινίσεις προχώρησε η ΔΕΗ, με αφορμή αναφορές Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης σχετικά με το κλείσιμο ορισμένων γραφείων της Γενικής Διεύθυνσης Εμπορίας.

Αναλυτικότερα, με ανακοίνωσή της η ΔΕΗ επισημαίνει τα ακόλουθα:

Η λειτουργία της Εμπορίας έχει ως στόχο την εξυπηρέτηση των πελατών μας, παρέχοντας υψηλής ποιότητας υπηρεσίες κατά τρόπο σύγχρονο και οικονομικό.

Σε μεμονωμένες περιπτώσεις, και όχι βάσει γενικευμένου σχεδίου, επιλέγουμε να διακόψουμε τη λειτουργία ορισμένων γραφείων της Εμπορίας, αφού προηγουμένως εξασφαλίσουμε νέους εναλλακτικούς και οικονομικότερους τρόπους εξυπηρέτησης των πελατών.

Η εξυπηρέτηση των πελατών στα σημεία αυτά γίνεται με τους πλέον σύγχρονους τρόπους που έχουν υιοθετήσει διεθνώς οι μεγάλες ηλεκτρικές εταιρείες και εφαρμόζει σήμερα και η ΔΕΗ.

Κατά αυτόν τον τρόπο, οι πελάτες μας στις περιοχές αυτές μπορούν πλέον να εξυπηρετούνται για οποιοδήποτε εμπορικό τους θέμα χωρίς να χρειάζεται να μετακινηθούν από τον τόπο διαμονής τους.

Πιο συγκεκριμένα, οι πελάτες μας μπορούν να εξοφλούν τους λογαριασμούς τους: 

*  στους ταχυδρομικούς διανομείς σε όλη την επαρχία, 
*  στα 1.500 και πλέον γραφεία των ΕΛΤΑ, 
* μέσω πάγιων εντολών (ΑΠΛΟ) σε όλες τις τράπεζες, 
* μέσω των ΑΤΜs των περισσοτέρων τραπεζών, 
* στα ταμεία των τραπεζών Αγροτική, Marfin-Εγνατία και Κύπρου, 
* μέσω e-banking και phone-banking της τράπεζάς τους, 
* σε 1.500 περίπου συνεργαζόμενους εργολάβους είσπραξης (φαρμακεία, ΠΡΟ-ΠΟ, κλπ) και 
* σε μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων Super Market.

Για τα υπόλοιπα εμπορικά τους θέματα οι πελάτες της ΔΕΗ μπορούν να εξυπηρετούνται τηλεφωνικά.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v