Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Ολοκλήρωση έργου στη Ρουμανία από την Ιntracom

Eργο πληροφορικής που αφορά την εγκατάσταση και παραμετροποίηση προηγμένης λύσης διασύνδεσης πληροφορικής και τηλεφωνίας, ολοκλήρωσε και παρέδωσε η Intracom στην εταιρία Connex της Ρουμανίας.

Ολοκλήρωση έργου στη Ρουμανία από την Ιntracom
Η Intracom, πρόσφατα ολοκλήρωσε και παρέδωσε ένα έργο πληροφορικής στην εταιρία CONNEX S.A, το μεγαλύτερο παροχέα υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας (GSM Operator) της Ρουμανίας.

Το έργο αφορά στην εγκατάσταση και παραμετροποίηση μιας προηγμένης λύσης διασύνδεσης συστημάτων Πληροφορικής και Τηλεφωνίας (Computer Telephony Integration - CTI) και Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων (Customer Relationship Management – CRM) στο τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρίας.

Το νέο σύστημα, το οποίο προορίζεται για την υποστήριξη των ενεργειών προώθησης πωλήσεων της εταιρίας (marketing campaigns), αφενός θα διαχειρίζεται την αναγνώριση και δρομολόγηση των εισερχόμενων και εξερχόμενων τηλεφωνικών κλήσεων και αφετέρου θα υποστηρίζει λειτουργικά το σύνολο των διαδικασιών και ενεργειών που αφορούν στις σχέσεις της εταιρίας με τους πελάτες της.

Η εγκατασταθείσα λύση βασίστηκε σε προϊόντα της Genesys Telecommunications Laboratories Inc. και σε μια εφαρμογή CRM που αναπτύχθηκε από την ίδια την Intracom ειδικά για τις ανάγκες μεγάλων Κέντρων Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης (Call Centers). Η Intracom ανέλαβε επίσης τη διασύνδεση τόσο των ανωτέρω προϊόντων μεταξύ τους όσο και τη σύνδεση αυτών με τα υπάρχοντα back-end συστήματα και το τηλεφωνικό κέντρο (PABX) της Connex.

Με τον τρόπο αυτό οι χειριστές του συστήματος θα μπορούν να διαχειρίζονται σε πραγματικό χρόνο τις εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις από και προς τους πελάτες, αξιοποιώντας την τεχνολογία CTI σε συνδυασμό με τις δυνατότητες της εφαρμογής CRM, ώστε να διευκολύνεται η ροή της εργασίας τους.

Πιο συγκεκριμένα, θα έχουν την δυνατότητα αναγνώρισης των εισερχομένων κλήσεων και ταυτόχρονης εμφάνισης των αντίστοιχων στοιχείων των πελατών τους στην οθόνη του υπολογιστή τους, τόσο από την εφαρμογή CRM όσο και από τα πληροφοριακά συστήματα παρακολούθησης λογαριασμών και πληρωμών. Το γεγονός αυτό θα επιταχύνει τη βελτιωμένη παροχή υπηρεσιών εξυπηρέτησης προς τους πελάτες.

Η Intracom, σύμφωνα με ανακοίνωση, συνεργάζεται με κορυφαίες εταιρίες λογισμικού στο κόσμο, που προσφέρουν προηγμένες τεχνολογικές λύσεις στο χώρο των σύγχρονων Κέντρων Επικοινωνίας (Contact Centers), όπως πχ. NORTEL (συστήματα Interactive Voice Response - ΙVR), NICE (συστήματα Voice Recording), PEREGRINE (συστήματα Help Desk και Asset Management), INTERSHOP (συστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου) και ΔΙΑΛΟΓΟΣ (συστήματα αναγνώρισης φωνής). Η Intracom, έχει υλοποιήσει μέχρι τώρα μερικά από τα μεγαλύτερα Call Centers στην Ελλάδα (όπως Vodafon Hellas, STET Hellas, OTE, Action Plan), αλλά και στο εξωτερικό (όπως CosmoROM Ρουμανίας, CBM Βουλγαρίας).

Η εταιρία Connex, είναι ο παλαιότερος και μεγαλύτερος GSM Operator (1.500.000 χρήστες) και Internet Service Provider (100.000 χρήστες) της Ρουμανίας. Oι κυριότεροι μέτοχοι της Connex είναι η καναδική Telesystem International Wireless (TIW) και η βρετανική Vodafone.

Η Genesys Telecommunications Laboratories Inc., θυγατρική εταιρία της Alcatel SA, είναι πρωτοπόρος διεθνώς στον τομέα της τεχνολογίας CTI. Η στρατηγική συνεργασία της με την Intracom επεκτείνεται, εκτός από την Ελλάδα και Κύπρο, και στον ευρύτερο χώρο των Βαλκανίων, καθώς και σε κράτη της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής.

Τέλος σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρίας, η Intracom είναι η μεγαλύτερη βιομηχανία κατασκευής τηλεπικοινωνιακού υλικού και συστημάτων πληροφορικής στην Ελλάδα. Η εταιρία παρέχει προϊόντα και υπηρεσίες για το σχεδιασμό, κατασκευή, ανάπτυξη, εγκατάσταση και υποστήριξη έργων, που απευθύνονται σε ένα ευρύτατο φάσμα επιχειρηματικής δραστηριότητας στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v