ΟΛΠ: Σήμερα "ανοίγουν" οι φάκελοι προσφορών

Σήμερα, Δευτέρα, θα γίνει η πρώτη προγραμματισμένη συνεδρίαση της Επιτροπής Διαγωνισμού της ΟΛΠ Α.Ε., για την αποσφράγιση των προσφορών για την παραχώρηση των προβλητών ΙΙ και ΙΙΙ του ΣΕΜΠΟ της εταιρίας.

ΟΛΠ: Σήμερα ανοίγουν οι φάκελοι προσφορών
Σήμερα, Δευτέρα, θα γίνει η πρώτη προγραμματισμένη συνεδρίαση της Επιτροπής Διαγωνισμού της ΟΛΠ Α.Ε., για την αποσφράγιση των προσφορών για την παραχώρηση των προβλητών ΙΙ και ΙΙΙ του ΣΕΜΠΟ της εταιρίας.

Ειδικότερα, η ΟΛΠ ανακοινώνει ότι την Παρασκευή 9 Μαΐου ολοκληρώθηκε η υποβολή των προσφορών για τον διαγωνισμό παραχώρησης των προβλητών ΙΙ & ΙΙΙ του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων της ΟΛΠ Α.Ε. Κατατέθηκαν δύο προσφορές από εταιρίες διαχείρισης λιμένων με διεθνή παρουσία.

Συγκεκριμένα προσφορές κατέθεσαν, κατά σειρά πρωτοκόλλου, η Cosco Pacific Limited καθώς και, όπως μετέδωσε πρώτο την Παρασκευή το Euro2day.gr, η ένωση των εταιριών: HUTCHISON PORT HOLDINGS LTD, HUTCHISON PORTS INVESTMENTS SARL, ALAPIS ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΗ ΒΙΟΜ/ΚΗ ΕΜΠ/ΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ, ΛΥΔ Α.Ε.

Σήμερα, Δευτέρα 12 Μαΐου, θα γίνει η πρώτη προγραμματισμένη συνεδρίαση της Επιτροπής Διαγωνισμού που ορίστηκε με απόφαση του Δ.Σ. της ΟΛΠ Α.Ε., για την αποσφράγιση των προσφορών.

H Cosco Pacific Limited αποτελεί τη ναυαρχίδα της China Ocean Shipping (Group) Company ("COSCO") και είναι ο πέμπτος μεγαλύτερος παγκόσμιος διαχειριστής τερματικών σταθμών με παρουσία σε 18 λιμάνια, 27 τερματικούς σταθμούς και με 39,8 εκατ. TEU διακίνηση το 2007.

Η Hutchison Port Holdings, θυγατρική του ομίλου Hutchison Whampoa Limited (HWL), είναι ο μεγαλύτερος διαχειριστής τερματικών σταθμών στον κόσμο, με παρουσία σε 47 λιμάνια σε 24 χώρες και με 66,3 εκατ. TEU διακίνηση το 2007.

Η διοίκηση της ΟΛΠ Α.Ε. θεωρεί ότι η συμμετοχή της μεγαλύτερης παγκοσμίως εταιρίας διαχείρισης τερματικών σταθμών, Hutchison Port Holdings, καθώς και της 5ης μεγαλύτερης εταιρίας, Cosco Pacific, που εμφανίζει διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης διακίνησης τα τελευταία χρόνια, δικαιώνουν πλήρως τις επιλογές της για τους όρους της διακήρυξης και το μοντέλο ανάπτυξης, καθώς και την κυβερνητική πολιτική για μια νέα λιμενική βιομηχανία στη χώρα μας.

Το γεγονός ότι οι δύο εταιρίες που κατέθεσαν προσφορές προέρχονται από την περιοχή της ΝΑ. Ασίας, η οποία μέσω της ραγδαίας ανάπτυξης των εξαγωγών της Κίνας αποτελεί την κινητήριο δύναμη για τη χωρίς προηγούμενο ανάπτυξη του παγκόσμιου θαλάσσιου εμπορίου, οπωσδήποτε συνδυάζεται αρμονικά με τον στρατηγικό στόχο για τη μετατροπή του ΟΛΠ σε κυρίαρχο διαμετακομιστικό κέντρο για τις αγορές της Μ. Θάλασσας, των Βαλκανίων και της Μεσογείου εν γένει.

Το γεγονός, τέλος, ότι οι δύο προσφέρουσες εταιρίες συμμετέχουν αθροιστικά στη διαχείριση περισσότερων των 65 λιμανιών στην Ευρώπη και παγκοσμίως και διακινούν περισσότερα από 100 εκατ. TEU ετησίως επιβεβαιώνει την επιτυχή έκβαση της πρώτης φάσης του διαγωνισμού, παρά το αρνητικό κλίμα που έχει έντονα καλλιεργηθεί.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v