Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

UniSystems: Εργο για το Contact Center της Globul

Η Uni Systems, 100% θυγατρική της Info-Quest, ολοκλήρωσε με απόλυτη επιτυχία έργο για την αναβάθμιση και επέκταση της υποδομής του Contact Center της Globul, θυγατρικής εταιρείας της Cosmote στη Βουλγαρία.

UniSystems: Εργο για το Contact Center της Globul
Η Uni Systems, 100% θυγατρική της Info-Quest, ολοκλήρωσε με απόλυτη επιτυχία έργο για την αναβάθμιση και επέκταση της υποδομής του Contact Center της Globul (COSMO Bulgaria Mobile EAD), θυγατρικής εταιρείας της Cosmote στη Βουλγαρία.

Η Globul, επέλεξε να συνεργαστεί με τη Uni Systems, ως εταιρεία υλοποίησης ολοκληρωμένων λύσεων τεχνολογίας, για την αναβάθμιση του συστήματος σε ένα σύγχρονο κέντρο υποδοχής κλήσεων, βασισμένο σε τεχνολογία SIP, με στόχο να ενισχύσει περαιτέρω την ποιότητα εξυπηρέτησης των πελατών της

Το αναβαθμισμένο σύστημα, που τέθηκε σε λειτουργία τον περασμένο Μάρτιο, αποδεικνύει την ικανότητα της Uni Systems να σχεδιάζει και να υλοποιεί με επιτυχία σύνθετα έργα Διαχείρισης Σχέσεων με τους Πελάτες, στην απαιτητική αγορά των τηλεπικοινωνιακών παρόχων, χρησιμοποιώντας πλατφόρμες υψηλής τεχνολογίας από κορυφαίους κατασκευαστές.

Η κατανεμημένη αρχιτεκτονική του νέου Contact Center, με δυνατότητα κεντρικού ελέγχου και διαχείρισης, επιτρέπει στη Globul να εξυπηρετεί αιτήματα πελατών από διαφορετικά σημεία. Παράλληλα οι εργαζόμενοι στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας λειτουργούν ως μέλη ενός κοινού «ιδεατού» δικτύου.

«Βασισμένη στην πελατοκεντρική στρατηγική και φιλοσοφία της, η Globul, έχει ως προτεραιότητα την προσφορά υψηλής ποιότητας υπηρεσιών στους πελάτες της. Η λύση που υλοποίησε η Uni Systems, συνέτεινε στην τεχνολογική υπεροχή μας και συνέβαλε στην περαιτέρω βελτίωση των λειτουργιών του υπάρχοντος contact center», δήλωσε ο κ. Τίμος Τσοκάνης, Chief IT and Customer Service Officer της Globul.

Η αναβάθμιση του συστήματος, που πραγματοποιήθηκε ομαλά, χωρίς διακοπή στη λειτουργία του κέντρου, δίνει τη δυνατότητα στη Globul να παρέχει εξατομικευμένες υπηρεσίες στους συνδρομητές της, ενισχύοντας περαιτέρω το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα στην Τηλεπικοινωνιακή αγορά της Βουλγαρίας.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v