"Κλείνουν" τα σχήματα για ΟΛΠ - ΟΛΘ

Η κοινοπραξία Dubai Ports - ΕΛΤΕΧ - Πειραιώς και Κοπελούζου είναι κατά πάσα πιθανότητα το σχήμα που θα κατέβει στον διαγωνισμό για τον ΟΛΘ, ενώ χωριστά αναμένεται να κατέλθουν οι διεθνείς κολοσσοί στον Πειραιά.

  • του Χρήστου Κίτσιου
Κλείνουν τα σχήματα για ΟΛΠ - ΟΛΘ
Από κοινού θα διεκδικήσουν την ανάληψη εκμετάλλευσης της μίας προβλήτας εμπορευματοκιβωτίων του Οργανισμού Λιμένα Θεσσαλονίκης η Dubai Ports και ο εγχώριος κατασκευαστικός όμιλος ΕΛΤΕΧ, ενώ στην κοινοπραξία τους θα συμμετάσχουν σύμφωνα με πληροφορίες με ποσοστά της τάξης του 5% και οι όμιλοι Τράπεζας Πειραιώς και Κοπελούζου

Έπειτα από μια μακρά περίοδο ζυμώσεων το σχήμα της κοινοπραξίας δείχνει να έχει οριστικοποιηθεί. Η Dubai Ports θα κατέχει το 70%, η ΕΛΤΕΧ (απευθείας ή μέσω της Άκτωρ) το 20%, ενώ με 5% έκαστος θα συμμετάσχουν οι Τράπεζα Πειραιώς και όμιλος Κοπελούζου. Τη συμμετοχή του στο σχήμα συζήτησε, σύμφωνα με πληροφορίες, και μεγαλοεφοπλιστής χωρίς όμως να έχει οριστικοποιηθεί προς το παρόν συμφωνία εισόδου του.

Εξελίξεις υπάρχουν και στο μέτωπο του ΟΛΠ καθώς οι συζητήσεις συνεργασίας μεταξύ της κινεζικής Cosco και της δανέζικης Maersk δεν φαίνεται να κατέληξαν κάπου. Οι δύο όμιλοι αναμένεται να διεκδικήσουν τελικώς αυτόνομα την εκμετάλλευση των προβλητών του ΟΛΠ.
 
Και αναμένεται να συγκρουστούν με τη Hutchison (Χονγκ - Κονγκ) και την ιταλοελβετικών συμφερόντων MSC η οποία δραστηριοποιείται για πολλά χρόνια στον Πειραιά με σύμβαση εκμετάλλευσης που προσφάτως έχει αμφισβητηθεί νομικά.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v