Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

SATO: Στόχος η ανάπτυξη του brand ENTOS

Τη στρατηγική ανάπτυξης του brand ENTOS στα Βαλκάνια, να αποτελεί σημαντικό στόχο της,  χωρίς όμως τη στιγμή αυτή να υπάρχει οποιαδήποτε συμφωνία, επισημαίνει σε ανακοινωσή της η Sato.

SATO: Στόχος η ανάπτυξη του brand ENTOS
Διευκρινίσεις σχετικά με σημερινό δημοσίευμα της Ημερησίας, παρέχει με ανακοίνωσή της η Sato.  

Ειδικότερα, επισημαίνει ότι σύμφωνα με τη στρατηγική ανάπτυξης του brand ENTOS στην Ελλάδα, και σύμφωνα με τις επισήμως δημοσιευμένες ενέργειες υλοποίησής της, πρόκειται στις 10 Απριλίου να γίνουν τα εγκαίνια του νέου megastore ENTOS στη Δυτική Θεσ/νίκη, στο 6o χλμ. Θεσ/νίκης  Ωραιοκάστρου.

Το νέο ENTOS είναι το δεύτερο megastore στη Θεσ/νίκη. Έχει προηγηθεί το megastore στην Πυλαία που άνοιξε τον Δεκέμβριο του 2007, στο εμπορικό πάρκο Florida Ι.

Επίσης, βρίσκεται σε εξέλιξη το έργο κατασκευής του νέου ENTOS της Πάτρας, το οποίο - όπως έχει ανακοινωθεί επισήμως από την εταιρεία κατά τη δημοσίευση των οικονομικών αποτελεσμάτων έτους 2007 - εκτιμάται πως θα ανοίξει τον Ιούλιο του 2008. Επιπλέον, ένα ακόμη ENTOS στην Κρήτη, εκτιμάται πως θα είναι έτοιμο το τρίτο τρίμηνο του 2008, στα Χανιά.

Σχετικά με τη στρατηγική ανάπτυξης του brand ENTOS στα Βαλκάνια, η εταιρεία επιβεβαιώνει πως εξακολουθεί να αποτελεί σημαντικό στόχο της και πως εξετάζονται ευκαιρίες χωρίς όμως τη στιγμή αυτή να υπάρχει οποιαδήποτε συμφωνία.

Η εταιρεία, εκτιμώντας τις οικονομικές συνθήκες και τις συνθήκες κατανάλωσης, τόσο στην Ελλάδα όσο και στα Βαλκάνια, διαρκώς αξιολογεί τις επιπτώσεις και τις προοπτικές της στρατηγικής εξάπλωσης.

Η SATO, έχοντας ήδη επενδύσει σημαντικά στην ανάπτυξη δικτύου λιανικής και υποδομών, έχει σε εξέλιξη σημαντικά επενδυτικά προγράμματα και μελετά προσεκτικά την ανάπτυξή της σε σχέση και με την υλοποίηση των ήδη αναληφθέντων έργων.

Συγκεκριμένα, η εταιρεία επένδυσε ευρώ 13,3 εκ. το 2007, εκ των οποίων ευρώ 6,7 εκ. στο δίκτυο καταστημάτων και εκθέσεων επίπλων με 12 ανοίγματα καταστημάτων. Παράλληλα, αύξησε το απασχολούμενο προσωπικό της κατά 112 άτομα ενώ σε εξέλιξη βρίσκεται μεγάλη επένδυση στο κέντρο διανομής στην Ελευσίνα 34.000 τετραγωνικών μέτρων και συνολικού εκτιμώμενου ύψους ευρώ 21 εκ.

Σχετικά με τα στοιχεία που αναφέρονται στο δημοσίευμα της Ημερησίας για τις Πωλήσεις, η εταιρεία επιβεβαιώνει πως οι πωλήσεις του κλάδου επίπλου σπιτιού για το δωδεκάμηνο του 2007, ανήλθαν σε ευρώ 42,7 εκ. σημειώνοντας αύξηση 47,2% από το 2006.

Οι προοπτικές για το brand ENTOS κρίνονται θετικές, ενώ το δίκτυό του αποτελείται στο σύνολό του σχεδόν από πολύ νέα καταστήματα. Τέλος, διευκρινίζεται, πως τα brands του Ομίλου SATO στον κλάδο λιανικής επίπλου σπιτιού είναι εκτός του own-brand ENTOS, τα licensed brands BoConcept, Divani & Divani by Natuzzi, La Maison Coloniale και Leather Concept.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v