Επαναλανσάρισμα του αρώματος STR8 από Γρ. Σαράντη

Στα πλαίσια της αναπτυξιακής στρατηγικής του και στοχεύοντας στην ενίσχυση της δυναμικής του κλάδου των καλλυντικών ευρείας διανομής, ο Ομιλος Σαράντη προχωρά σε επαναλανσάρισμα του ιδιοπαραγόμενου ανδρικού αρώματος STR8.

Επαναλανσάρισμα του αρώματος STR8 από Γρ. Σαράντη
Στα πλαίσια της αναπτυξιακής στρατηγικής του και στοχεύοντας στην ενίσχυση της δυναμικής του κλάδου των καλλυντικών ευρείας διανομής, ο Ομιλος Σαράντη προχωρά σε επαναλανσάρισμα του ιδιοπαραγόμενου ανδρικού αρώματος STR8.

Το καινούργιο άρωμα θα κυκλοφορήσει από τον Απρίλιο του 2008 και θα διανεμηθεί, πέρα από την Ελλάδα, σε όλες τις χώρες όπου δραστηριοποιείται ο Όμιλος μέσω θυγατρικών του καθώς και μέσω άμεσων εξαγωγών.

Είναι χαρακτηριστικό ότι εν αναμονή του εν λόγω επαναλανσαρίσματος σημειώθηκε μείωση της παραγωγής και των πωλήσεων της προηγούμενης σειράς του STR8 κατά το 1ο τρίμηνο του 2008 με σκοπό την ομαλή εξάντληση των υφισταμένων αποθεμάτων, ενώ αναμένεται σημαντική αύξηση της παραγωγής καθώς και αυξημένη ζήτηση του καινούργιου STR8 από το 2ο τρίμηνο του 2008.

Υπενθυμίζεται ότι το STR8 λανσαρίστηκε για πρώτη φορά το 1998, ενώ το 2004 πραγματοποιήθηκε επαναλανσάρισμα του αρώματος που σημείωσε ιδιαίτερη επιτυχία ενισχύοντας τις πωλήσεις του STR8 το 2005 κατά 57%.

Είναι αξιοσημείωτο ότι το STR8 είναι το πρώτο σε πωλήσεις ιδιοπαραγόμενο προϊόν του Ομίλου με πωλήσεις το 2007 στα επίπεδα των 33 εκατ. Ευρώ, ενώ σημειώνει διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης ετησίως, κατέχοντας παράλληλα ηγετικά μερίδια στις αγορές που δραστηριοποιείται.

Η εν λόγω κίνηση είναι ιδιαίτερης στρατηγικής σημασίας για τον Όμιλο, καθώς ισχυροποιεί την ηγετική θέση του κλάδου των καλλυντικών ευρείας διανομής του και ενισχύει περαιτέρω την δυναμική των ιδιοπαραγόμενων προϊόντων του Ομίλου.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v