Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

MLS: "Βλέπει" Κύπρο και Βαλκάνια

Στους στόχους της MLS, σύμφωνα με παρουσίαση στην ΕΘΕ, περιλαμβάνεται η περαιτέρω διείσδυση στον τομέα της κινητής τηλεφωνίας με πλοήγηση και η εξάπλωση στις αγορές της Κύπρου και των Βαλκανίων.

MLS: Βλέπει Κύπρο και Βαλκάνια
Τους στόχους και τη στρατηγική ανάπτυξης της MLS κατά την επόμενη τριετία παρουσίασαν σήμερα στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρίας, κ.Ιωάννης Καματάκης, ο Γενικός Διευθυντής της εταιρίας, κ. Παναγιώτης Χριστοδουλίδης και ο Διευθυντής Οικονομικών Υπηρεσιών, κ. Βασίλης Καρακατσάνης.

Ειδικότερα, στο πλαίσιο της παρουσίασης ο κ. Καματάκης τόνισε ότι το 2007 σηματοδότησε την απαρχή μιας νέας αναπτυξιακής πορείας της εταιρίας.

Συγκεκριμένα, η MLS, η οποία αποτελεί leader στον τομέα της πλοήγησης εισήλθε δυναμικά στην πολλά υποσχόμενη αγορά της κινητής τηλεφωνίας με πλοήγηση συνεργαζόμενη με την κορυφαία εταιρία πληροφορικής ASUS για την προώθηση αρχικά σε Ελλάδα και Κύπρο των GPS κινητών τηλεφώνων με το standard σύστημα πλοήγησης στην ελληνική αγορά MLS Destinator.

Επιπλέον, η εταιρεία ξεκίνησε τη συνεργασία της με τους παρόχους κινητής τηλεφωνίας, Cosmote, Vodafone και Wind. Στον τομέα του εκπαιδευτικού λογισμικού, όπου η εταιρία κατέχει ηγετική θέση, ξεκίνησε το 2007 το πρόγραμμα προμήθειας όλων των σχολείων της Ελλάδας και της Κύπρου με εκπαιδευτικό λογισμικό.

Τα οικονομικά μεγέθη της MLS το 2007 κατέγραψαν εντυπωσιακή άνοδο. Ο κύκλος εργασιών παρουσίασε άνοδο της τάξεως του 94% και ανήλθε σε 7,06 εκατ.ευρώ, τα καθαρά κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων(EBITDA) σημείωσαν άνοδο 106% και διαμορφώθηκαν σε 3,08 εκατ.ευρώ, τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε 900.000 ευρώ από ζημία 490.000 ευρώ, ενώ τα κέρδη ανά μετοχή διαμορφώθηκαν σε 0,074 ευρώ.

Στις επενδύσεις της εταιρίας έγινε αναφορά και στη συμμετοχή της με 19% στο εργοστάσιο παραγωγής CD και DVD NEA MEDIA AEBE. Κατά τη χρονιά της συμμετοχής 2001, ο κύκλος εργασιών της ΝΕΑ MEDIA ανέρχονταν σε περίπου 3,5 εκατ.ευρώ και τα καθαρά κέρδη προ φόρων σε 169.000 ευρώ.

Κατά τη χρήση που έκλεισε στις 30/6/2007 ο τζίρος της NEA ΜΕDIA ανήλθε σε 7,568 εκατ.ευρώ και τα καθαρά κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν σε 568.000 ευρώ. Το 91% του κύκλου εργασιών της NEA MEDIA αποτελεί εξαγωγές σε χώρες της Δυτικής Ευρώπης, ενώ η ΝΕΑ MEDIA επεκτείνεται και σε νέες δραστηριότητες.

Η στρατηγική ανάπτυξης της εταιρίας κατά τα επόμενα χρόνια θα βασιστεί στην καινοτομία, την υψηλή τεχνογνωσία της MLS σε τεχνολογίες αιχμής, στην ηγετική θέση της στην πλοήγηση και το εκπαιδευτικό λογισμικό, στο ισχυρό δίκτυο πωλήσεων, καθώς και στην υγιή χρηματοοικονομική της διάρθρωση (μηδενικό τραπεζικό δανεισμό, υψηλούς δείκτες ρευστότητας).

Όπως αναφέρθηκε στην παρουσίαση, οι προοπτικές της εταιρίας για το 2008 διαγράφονται ιδιαίτερα ευνοϊκές, καθώς αναμένεται να ολοκληρωθεί η διαδικασία της εισαγωγής του εκπαιδευτικού λογισμικού σε όλα τα σχολεία της Ελλάδας και της Κύπρου και να ενισχυθεί ακόμη περισσότερο η ηγετική θέση της εταιρίας στη ραγδαίως αναπτυσσόμενη ελληνική αγορά πλοήγησης.

Στους στόχους της MLS περιλαμβάνονται ακόμη η περαιτέρω διείσδυση στον τομέα της κινητής τηλεφωνίας με πλοήγηση και η εξάπλωση στις αγορές της Κύπρου και των Βαλκανίων.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v