ΚΡΙ-ΚΡΙ: Αύξηση τζίρου το 2002 και α΄ τρίμηνο 2003

Aνοδο κατά 31% σημείωσε ο κύκλος εργασιών της ΚΡΙ-ΚΡΙ το 2002, η οποία έφθασε το 41% κατά το α’ τρίμηνο του 2003, εξέλιξη που αποδίδεται στην έναρξη νέων συνεργασιών με τις εταιρίες Τροφεκλέκτ Master Foods και QBI.

ΚΡΙ-ΚΡΙ: Αύξηση τζίρου το 2002 και α΄ τρίμηνο 2003
Aύξηση κατά 41% σημείωσε ο κύκλος εργασιών της ΚΡΙ-ΚΡΙ κατά το πρώτο τρίμηνο της τρέχουσας χρήσης, έναντι του αντίστοιχου περσινού διαστήματος, και διαμορφώθηκε σε 3,4 εκατ. ευρώ.

Στο σύνολο του 2003, η διοίκηση της εταιρίας εκτιμά ότι, με βάση τα μέχρι σήμερα στοιχεία, οι πωλήσεις της θα ανέλθουν σε περίπου 18,2 εκατ. ευρώ, εμφανίζοντας αύξηση κατά 28% σε σχέση με το 2002, ενώ τα καθαρά προ φόρων κέρδη της θα κινηθούν αντίστοιχα ανοδικά κατά 30% και θα κλείσουν σε περίπου 2,1 εκατ. ευρώ.

Σύμφωνα με τη διοίκηση της ΚΡΙ-ΚΡΙ, η άνοδος των οικονομικών μεγεθών της το τρέχον έτος αποδίδεται κατά κύριο λόγο στη διεύρυνση του δικτύου πωλήσεών της τόσο στο παγωτό όσο και στο γιαούρτι, στο λανσάρισμα νέων προϊόντων, καθώς και στη μείωση του κόστους παραγωγής, αποτέλεσμα των σημαντικών επενδύσεων που πραγματοποίησε τα τελευταία χρόνια στον εκσυγχρονισμό του μηχανολογικού εξοπλισμού της.

Οπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση, στην κατεύθυνση αυτή θα συμβάλει επίσης και η έναρξη της συνεργασίας της με τις εταιρίες Τροφεκλέκτ Master Foods και QBI. Ειδικότερα, η συνεργασία με την πρώτη αφορά στη διανομή τεσσάρων παγωτών Mars μέσω του δικτύου της ΚΡΙ-ΚΡΙ, η οποία με τη σειρά της προωθεί έξι δικούς της κωδικούς μέσω του δικτύου της Τροφεκλέκτ Masterfoods. Επίσης, βάσει της συμφωνίας της με την QBI, μέσω του δικτύου της ΚΡΙ-ΚΡΙ διανέμεται η νέα σειρά επιδορπίων γάλακτος ”Μικρή Ολλανδέζα”.

Στο μεταξύ, κατά την προηγούμενη χρήση, ο κύκλος εργασιών της ΚΡΙ-ΚΡΙ ανήλθε σε 14,26 εκατ. ευρώ, έναντι 10,89 εκατ. ευρώ το 2001, παρουσιάζοντας σημαντική αύξηση -κατά περίπου 31%- ενώ τα καθαρά προ φόρων κέρδη της έκλεισαν σε 1,61 εκατ. ευρώ, έναντι 1,56 εκατ. ευρώ το 2001, αυξημένα κατά 3,19%.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v