Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Jumbo: Θετικό (και) το 8μηνο για τις πωλήσεις

Αυξητικούς ρυθμούς σημειώνουν οι πωλήσεις του ομίλου Jumbo στο 8μηνο της της φετινής χρήσης, στοιχείο που αποδίδεται και στην καλή υποδοχή από μέρους της αγοράς των πρώτων 50 προϊόντων για την Ολυμπιάδα του 2004.

Jumbo: Θετικό (και) το 8μηνο για τις πωλήσεις
Στο 8μήνο της φετινής χρήσης που έκλεισε τον Φεβρουάριο, η εταιρία Jumbo επισημαίνει σε ανακοίνωση της, ότι παρά τη γενική και διαπιστωμένη κρίση του ελληνικού λιανεμπορίου, εξακολουθεί να αναπτύσσεται με ρυθμούς που ξεπερνούν το 25% όσον αφορά τις πωλήσεις, τόσο σε επίπεδο μητρικής όσο και σε επίπεδο ομίλου.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η συνεχιζόμενη ανταπόκριση του καταναλωτικού κοινού στην εμπορική πολιτική που ακολουθεί η Jumbo θα έχει ως αποτέλεσμα, όσον αφορά τη χρήση 1/07/2002-30/06/2003, όχι μόνο τη διατήρηση της κερδοφορίας στα υψηλά επίπεδα της περασμένης χρήσης αλλά την αύξησή της, παρά το διπλασιασμό των αποσβέσεων και των χρηματοοικονομικών εξόδων, λόγω της δημιουργίας των νέων υπερκαταστημάτων ανά την επικράτεια.

Σημειώνεται στην ανακοίνωση, ότι με βάση τις δημοσιευμένες λογιστικές καταστάσεις του πρώτου 6μήνου, τα κέρδη του ομίλου Jumbo αυξήθηκαν κατά 6,41% και έφθασαν τα 16,7 εκατ. ευρώ.

Οπως επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση, ευχάριστη έκπληξη θεωρείται από τη διοίκηση της Jumbo η ενθουσιώδης υποδοχή που επεφύλαξε η ελληνική αγορά στα πρώτα 50 προϊόντα που η Jumbo δημιούργησε και ήδη διαθέτει, στα πλαίσια της συμφωνίας της με τον οργανισμό ΑΘΗΝΑ 2004.

Συγκεκριμένα, τόσο οι καταστηματάρχες όσο και οι καταναλωτές εμφανίστηκαν απόλυτα ικανοποιημένοι από τον συνδυασμό της χαμηλής τιμής, της υψηλής ποιότητας και της καλαισθησίας των πρώτων 50 παιχνιδιών από τα συνολικά 150 που θα δημιουργήσει η Jumbo με θέμα την Ολυμπιάδα του 2004.

Σημειώνεται, ότι στα τέλη του 2001 μετά από διαγωνισμό κατακυρώθηκε στην Jumbo η ”Μασκότ 2004” από την αρμόδια επιτροπή του Οργανισμού Αθήνα 2004, γεγονός που την καθιστά αποκλειστικό κατασκευαστή και διακινητή των παιχνιδιών που θα έχουν στη μορφή τους τη μασκότ των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας, δηλαδή τον Φοίβο και την Αθηνά.

Η καλή υποδοχή των παιχνιδιών για την Ολυμπιάδα του 2004, δημιουργεί πλέον βάσιμη αισιοδοξία για το ύψος των πωλήσεων και των ωφελειών που θα προκύψουν για την Jumbo από τη διάθεση ολόκληρης της παραγωγής των 150 προϊόντων που σταδιακά θα κατακλύζουν την ελληνική αγορά.

Τέλος, επισημαίνεται ότι η Jumbo έχει ήδη κατασκευάσει και λειτουργεί, σε ιδιόκτητο οικόπεδο στα Οινόφυτα Αττικής, στεγασμένους χώρους έκτασης 40.000 τ.μ., οι οποίοι φιλοξενούν τα ολυμπιακά προϊόντα.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v