Folli Follie: Aύξηση μεγεθών για το 2002

Με αύξηση της τάξης του 31% στις πωλήσεις, 45% στα EBITDA και 37% στα κέρδη προ φόρων έκλεισε σε επίπεδο ομίλου η χρήση του 2002 για τη Folli Follie. Η διοίκηση της εταιρίας είναι αισιόδοξη για το 2003 λόγω της ανόδου των πωλήσεων στην Ιαπωνία.

Folli Follie: Aύξηση μεγεθών για το 2002
Aύξηση 31% σημείωσαν οι ενοποιημένες πωλήσεις της Folli Follie για το 2002, που διαμορφώθηκαν σε 132 εκατ. ευρώ έναντι 101 εκατ. ευρώ το 2001.

Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) αυξήθηκαν κατά 45% και ανήλθαν σε 39,7 εκατ. ευρώ έναντι 27,4 εκατ. ευρώ το 2001.

Τα κέρδη προ φόρων (EBT) ανήλθαν σε 36,2 εκατ. ευρώ έναντι 26,5 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 37%.

Oπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση, η διοίκηση της εταιρίας είναι ικανοποιημένη από τα αποτελέσματα, καθώς απεικονίζουν τη δυναμική ανάπτυξη της Folli Follie και τη συνεχιζόμενη ενίσχυση του brand name στις αγορές του εξωτερικού, με αποτέλεσμα να συγκαταλέγεται σήμερα μεταξύ των πλέον αναγνωρισμένων ελληνικών επωνυμιών.

Τα παραπάνω αποτελέσματα, όπως επισημαίνεται, αποδεικνύουν την ανθεκτικότητα της Folli Follie ακόμα και σε δυσμενές οικονομικό περιβάλλον, ιδιαίτερα φέτος που οι επιπτώσεις συναλλαγματικών διαφορών ήταν πολύ αρνητικές και αφορούσαν το 70% του κύκλου εργασιών της Folli Follie.

Τα βασικά περιθώρια της Folli Follie παρουσίασαν αύξηση σε σχέση με το 2001. Σε επίπεδο κερδών προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων, το περιθώριο αυξήθηκε από 27% για το 2001, σε 30,1% για το 2002.

Οσον αφορά στα προ φόρων κέρδη, το περιθώριο ανήλθε στο 27,4% έναντι 26% του 2001.

Από πλευράς πωλήσεων ανά γεωγραφική περιοχή, στην Ιαπωνία πραγματοποιήθηκε το 29% των πωλήσεων, στην υπόλοιπη Ασία το 35%, στην Ευρώπη το 17%, στα Duty Free το 10% και στην Ελλάδα το 9%.

Οι πωλήσεις ανά κατηγορία προϊόντων διαμορφώθηκαν σε 69% τα κοσμήματα, 21% τα ρολόγια και 10% τα αξεσουάρ.

Τέλος, όπως επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση, η διοίκηση με βάση τις τρέχουσες πωλήσεις παραμένει θετική στις προσδοκίες της και για το 2003, καθώς ενδεικτικά αναφέρεται πως στην Ιαπωνία -που αντιπροσωπεύει την κυριότερη αγορά της Folli Follie- η τάση των λιανικών πωλήσεων είναι ήδη αυξημένη κατά 60% στους πρώτους μήνες του 2003.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v