Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Π. Τσινάβος (ΚΡΙ ΚΡΙ): Στο χέρι μας να φτάσουμε τζίρο 500 εκατ. στην τριετία

Στη σκιά των ανακοινώσεων Τραμπ για την επιβολή δασμών το Euroday.gr συνομίλησε με τον επικεφαλής της ΚΡΙ ΚΡΙ. Πώς τοποθετείται για τους δασμούς, την κατανάλωση και τις νέες επενδύσεις.

Π. Τσινάβος (ΚΡΙ ΚΡΙ): Στο χέρι μας να φτάσουμε τζίρο 500 εκατ. στην τριετία

Σε μια περίοδο παγκόσμιας οικονομικής αβεβαιότητας, που πυροδοτείται από την εμπορική πολιτική του Ντόναλντ Τραμπ, ο Παναγιώτης Τσινάβος, επικεφαλής της Σερραϊκής γαλακτοβιομηχανίας ΚΡΙ ΚΡΙ, αναλύει, στο Euro2day.gr, την πορεία της εταιρείας του, τις διεθνείς προοπτικές και τις στρατηγικές ανάπτυξης.

Ο ίδιος εκφράζει την ανησυχία του για τις αρνητικές συνέπειες των δασμών στην παγκόσμια οικονομία, χαρακτηρίζοντας τους ως «μεγάλο λάθος», που οδηγεί σε «κλειστά συστήματα» και περιορίζει τις δυνατότητες ανάπτυξης. «Δεν μπορείς σε μια διεθνοποιημένη οικονομία να βάλεις φραγμούς με τους δασμούς. Ξαναγυρνάμε πίσω, στα κλειστά συστήματα», λέει.

Παρ’ όλα αυτά, τονίζει ότι η ΚΡΙ ΚΡΙ δεν έχει μεγάλη έκθεση στην αμερικανική αγορά, όπου οι δασμοί θα μπορούσαν να έχουν σημαντικές επιπτώσεις.

«Ακόμη δεν έχουμε μεγάλη έκθεση στην Αμερική που να έχει κάποιο αντίκτυπο στη δουλειά μας και στο αποτέλεσμα μας», σημειώνει. Όπως εξηγεί η είσοδος της σερραϊκής βιομηχανίας στις ΗΠΑ με το Greek Frozen Yogurt ξεκίνησε πέρυσι και σήμερα βρίσκεται σε 400-500 αίθουσες.

Ο ίδιος χαρακτηρίζει δοκιμαστική περίοδο αυτή που διανύει η εταιρεία στις ΗΠΑ, γι’ αυτό λέει: «δεν είχαμε βάλει πρόβλεψη στα φετινά αποτέλεσμα μας. Άρα δεν επηρεάζει πουθενά την εταιρεία». Όπως εξηγεί ότι το Greek Frozen Yogurt είχε ήδη δασμό 25% και παραμένει άγνωστο αν αυτό το 25% που υπάρχει ήδη, γίνει 45%.

Παρά τις διεθνείς προκλήσεις, ο κ. Τσινάβος εκφράζει την αισιοδοξία του για την πορεία της ΚΡΙ ΚΡΙ, όπου το ελληνικό γιαούρτι καταγράφει σημαντική αύξηση των πωλήσεων του στις διεθνείς αγορές. «Το ελληνικό γιαούρτι έχει μπει στην καθημερινή διατροφή των ξένων καταναλωτών. Στην Αγγλία η ανάπτυξη των πωλήσεων μας είναι της τάξεως του 30% με 40%» λέει.

Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία έχει δρομολογήσει νέο επενδυτικό πρόγραμμα ύψους 53 εκατ. ευρώ, με στόχο την αύξηση της παραγωγικής της δυναμικότητας για να καλύψει την αυξανόμενη ζήτηση. «Με το νέο επενδυτικό σχέδιο των 53 εκατ. ευρώ και με τις επενδύσεις που έχουμε υλοποιήσει τα τελευταία χρόνια μπορούμε να διπλασιάσουμε τον τζίρο μας. Πέρυσι κλείσαμε στα 250 εκατ. ευρώ και θα μπορούμε να πάμε στα 500 εκατ. ευρώ στην τριετία. Θα μπορούσαμε. Δεν είναι υπόσχεση αυτό. Δεν είναι στόχος αυτός. Θα μπορούσαμε να καλύψουμε τη ζήτηση με ένα διπλασιασμό τζίρου», αναφέρει.

Εκτός από την Ευρώπη, η ΚΡΙ ΚΡΙ στοχεύει στην περαιτέρω διεύρυνση των εξαγωγών της σε αγορές όπως η Μέση Ανατολή και η Ασία, με το frozen yogurt να αποτελεί το βασικό προϊόν προς αυτές τις αγορές λόγω της μεγάλης διάρκειας ζωής του.

«Το frozen yogurt εξάγεται ήδη στην Ιαπωνία, την Κορέα και άλλες αγορές. Το προϊόν έχει τεράστιες δυνατότητες και δυναμική για περαιτέρω επέκταση», καταλήγει ο κ. Τσινάβος, τονίζοντας τη σημασία της διαφοροποίησης και της ανάδειξης της ελληνικής ταυτότητας των προϊόντων της εταιρείας, ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στις διεθνείς αγορές.

Ακολουθήστε το Euro2day.gr στο Google News!Παρακολουθήστε τις εξελίξεις με την υπογραφη εγκυρότητας του Euro2day.grFOLLOW USΑκολουθήστε τη σελίδα του Euro2day.gr στο Linkedin

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

v