Ζεσταίνει τις μηχανές η neobank Snappi, με στόχο να εκκινήσει τη λειτουργία της στην ελληνική αγορά εντός του δεύτερου τριμήνου, να «γράψει» 100.000 πελάτες μέχρι το τέλος του 2025 και να φτάσει το 1 εκατομμύριο το 2027 και το 1,9 εκατομμύρια το 2028.
Το ντεμπούτο της στην ευρωπαϊκή αγορά -η τράπεζα διαθέτει πανευρωπαϊκή άδεια λειτουργίας- θα γίνει το 2026 και έως το 2029 στόχος είναι η παρουσία της σε 3-4 ευρωπαϊκές χώρες. Εντός του 3ου τριμήνου θα ανοίξει και το Snappi Hub στην Αθήνα.
Να σημειωθεί ότι η τράπεζα θα λειτουργεί με ελληνικό IBAN.
Στο μέτωπο της κερδοφορίας η Snappi αναμένεται να κάνει break even το 2027, σχετικά γρήγορα σε σχέση με το οικονομικό προφίλ των neobanks, οι οποίες χρειάζονται περίπου 7 χρόνια για να εισέλθουν σε τροχιά κερδοφορίας.
«Η Snappi έχει διαφορετικό DNA σε σχέση με τις υπόλοιπες neobanks όπως για παράδειγμα η Revolut αλλά και άλλες», τόνισε στην ενημέρωση για την πορεία του εγχειρήματος η διευθύνουσα σύμβουλός της Gabriella Kindet, σχολιάζοντας τη θέση της ψηφιακής τράπεζας έναντι του ανταγωνισμού.
Όσο για τη σχέση της με τον έναν εκ των μετόχων της, την Τράπεζα ΠειραιώςΠΕΙΡ 0,00%, η κ. Kindet υπογράμμισε: «Είμαστε απολύτως συμπληρωματικοί με την Tράπεζα Πειραιώς». Υπενθυμίζεται ότι μέτοχοι της Snappi είναι η Tράπεζα Πειραιώς και η εταιρεία τεχνολογίας Natech.
Gen Z και προϊόντα
Με μότο τη φράση «ακούμε τους πελάτες», η Snappi επιδιώκει πέραν των παραδοσιακών πελατών μιας τράπεζας να εστιάσει στις ανάγκες της Gen Z, οι οποίες απέχουν από αυτές των μεγαλύτερων ηλικιακά γενεών ενώ θα έχει πολύ χαμηλές προμήθειες κι αυτές όχι σε όλα τα προϊόντα της. Κι αυτό διότι το target group της εν λόγω γενιάς δεν έχει τις ίδιες σταθερές ως προς το εισόδημα, έχει άλλες ανάγκες, δεν έχει εκπαιδευτεί στο finance, ενημερώνεται από το TikTok και η επαγγελματική τους σταδιοδρομία έχει διαφορετικές προσλαμβάνουσες, με έντονη αβεβαιότητα για το μέλλον (π.χ. σύνταξη κ.λπ.).
«Η Snappi θα προσφέρει ανταγωνιστικά προϊόντα ως προς τα επιτόκια, είτε πρόκειται για ένα απλό δάνειο που συνδέεται με εμπορικές επιχειρήσεις είτε για τις καταθέσεις τους», δήλωσε η διευθύνουσα σύμβουλος και πρόσθεσε: «Στόχος μας είναι να καθοδηγούμε τους πελάτες, κυρίως αυτής της γενιάς. Να τους μάθουμε να διαχειρίζονται το εισόδημά τους. Να τους παρέχουμε σταδιακά και επενδυτικά προϊόντα, η απόδοση των οποίων θα εξασφαλίζει το μέλλον τους».
Ευκαιρία στα στεγαστικά
Το πρόβλημα της στέγης αποτελεί πλέον γεγονός και για την ελληνική αγορά, πόσω μάλλον στους νέους ηλικιακά πολίτες. Η Snappi, σύμφωνα με τη διευθύνουσα σύμβουλο αλλά και την αναπληρώτρια CEO Νίκη Χίου, θα εισέλθει στις εργασίες χορήγησης στεγαστικών δανείων τα επόμενα χρόνια.
Ακολουθήστε το Euro2day.gr στο Google News!Παρακολουθήστε τις εξελίξεις με την υπογραφη εγκυρότητας του Euro2day.gr
FOLLOW USΑκολουθήστε τη σελίδα του Euro2day.gr στο Linkedin«Βλέπουμε μια εξαιρετικά σημαντική ευκαιρία στη στεγαστική πίστη στην ελληνική αγορά», υπογράμμισε η κ. Kindet. Όσον αφορά τις συμφωνίες με τους εμπόρους, ήδη η Snappi πριν καν εκκινήσει τη λειτουργία της έχει εξασφαλίσει συμφωνίες με 150 εμπορικές επιχειρήσεις.
Short list χωρών
Το λανσάρισμά της στην ευρωπαϊκή αγορά θα γίνει το 2026 και η σχετική έρευνα έχει καταλήξει σε μια short list με τις υποψήφιες χώρες. Σύμφωνα με τα στελέχη της διοίκησης της Snappi, ενδιαφέρον παρουσιάζει η γερμανική αγορά (π.χ. Μόναχο), η ιταλική (Ρώμη) αλλά και η ισπανική (Μαδρίτη). Γενικότερα, οι χώρες της Νότιας Ευρώπης.
Με το Snappi App ο πελάτης της τράπεζας θα μπορεί:
- Να ανοίγει μέσω της εφαρμογής δωρεάν λογαριασμό εύκολα και γρήγορα.
- Να εκδίδει άμεσα ψηφιακή και φυσική χρεωστική κάρτα.
- Να μεταφέρει άμεσα χρήματα και να πληρώνει τους λογαριασμούς του.
- Να πραγματοποιεί ευέλικτες πληρωμές με την υπηρεσία Pay Later (Πλήρωσε αργότερα).