Στον κατακλυσμό από διεθνή brands και αλυσίδες, η εγχώρια αγορά ένδυσης ανθίσταται με μικρές ελληνικές φίρμες που αναζητούν μερίδιο της κατανάλωσης. Παρά το γεγονός του ότι η ελληνική αγορά ένδυσης δεν ακολουθεί το μοντέλο των Γάλλων που τοποθετούνται πλέον σε ένα ακριβότερο αλλά value for money προϊόν (Sezane, Soeur κ.λπ.), υπάρχουν και οι «Γαλάτες» που επιχειρούν να καταλάβουν μερίδιο με branded προϊόν και λελογισμένη επέκταση και δραστηριότητα.
Η εταιρεία Lola καταλαμβάνει ελάχιστο μερίδιο αγοράς με βάση τα μεγέθη της, ωστόσο συνεχίζει εδώ και δεκαετίες να προσφέρει πρόταση ένδυσης για το μεσαίο τμήμα της εγχώριας αγοράς, που εν πολλοίς παλινδρομεί μεταξύ του fast fashion και του branded γυναικείου ρούχου (το οποίο τοποθετείται πολύ ψηλά σε σχέση με το το διαθέσιμο εισόδημα). Η εταιρεία διαλέγει υφάσματα και παραγωγούς εντός κι εκτός Ελλάδας εδώ και χρόνια.
Παρά τις συμπληγάδες και το περιορισμένο δίκτυο καταστημάτων (5 φυσικά καταστήματα και δύο shop in a shop στο δίκτυο των Αττικών Πολυκαταστημάτων (City Link και Τσιμισκή), η εταιρεία εμφάνισε το 2024 κύκλο εργασιών στα 4,755 εκατ. ευρώ, αυξημένο κατά 18,7% σε σχέση με το 2023.
Το μικτό αποτέλεσμα το 2024 ανήλθε σε 2,6 εκατ. ευρώ αυξημένο κατά 20,23%, τα κέρδη EBIT ανήλθαν σε 726 χιλ. ευρώ σημειώνοντας αύξηση κατά 22,57%. Τα αποτελέσματα προ φόρων το 2024 ανήλθαν σε 655 χιλ. ευρώ καταγράφοντας αύξηση κατά 22%. Τα αποτελέσματα περιόδου μετά από φόρους το 2024 ανήλθαν σε 505 χιλ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση κατά 20,65%. Η εταιρεία μείωσε δε θεαματικά το σύνολο των μακροπρόθεσμων υποχρεώσεών της (95,93%) το 2024.
Ακολουθήστε το Euro2day.gr στο Google News!Παρακολουθήστε τις εξελίξεις με την υπογραφη εγκυρότητας του Euro2day.gr
FOLLOW USΑκολουθήστε τη σελίδα του Euro2day.gr στο Linkedin