Νέο mega deal στα τρόφιμα, τι εξαγοράζει η Μινέρβα

Διευρύνει το αποτύπωμά της στην αγορά η Μινέρβα. Ποια brands εντάσσει στο χαρτοφυλάκιό της. Πού θα επικεντρωθεί η Flora Food Greece μετά τις εξελίξεις. H ανακοίνωση της εταιρίας.

Νέο mega deal στα τρόφιμα, τι εξαγοράζει η Μινέρβα

Η Mινέρβα Ελαιουργική επεκτείνει τη θέση της στον τομέα των τροφίμων με μία σημαντική εξαγορά. Συγκεκριμένα, η εταιρεία, σύμφωνα με πληροφορίες του Euro2day.gr, ολοκληρώνει την απόκτηση τεσσάρων γνωστών brands από τη Flora Food Greece, πρώην Upfield.

Πρόκειται για τα brands Άλτις, Ελάνθη, Φλώρα και Sol, τα οποία περνούν στην ιδιοκτησία της Mινέρβα (φωτ. η CEO Κατερίνα Βλάχου). Το deal, το οποίο βρίσκεται υπό την έγκριση της Επιτροπής Ανταγωνισμού, αναμένεται να ενισχύσει περαιτέρω τη θέση της Mινέρβα στην ελληνική αγορά τροφίμων.

Πηγές με γνώση ανέφεραν στο Euro2day.gr ότι η εξαγορά δεν θα επηρεάζει τους εργαζόμενους της Flora Food στην Ελλάδα, καθώς η εταιρεία συνεχίζει να αναπτύσσει τη στρατηγική της στη χώρα.

Με την εξαγορά αυτή, η Mινέρβα ενισχύει το χαρτοφυλάκιό της, ενώ η Flora Food Greece επικεντρώνεται σε άλλες στρατηγικές κινήσεις και προϊόντα για το μέλλον της στην ελληνική αγορά. Συγκεκριμένα θα επικεντρωθεί σε plant based προϊόντα, όπως προϊόντα επάλειψης, κρέμες και υγρά μαγειρικής.

Η ανακοίνωση της Flora Food Greece

H Flora Food Greece, μέλος του Ομίλου Flora Food, με ανακοίνωσή της επιβεβαιώνει την πώληση των εμπορικών σημάτων ελαιόλαδου «Άλτις» και «Ελάνθη», του εμπορικού σήματος καλαμποκέλαιου «Φλώρα» και του εμπορικού σήματος ηλιέλαιου «Sol» στην εταιρεία ΜινέρβαΜΙΝ -5,35%. Η μεταβίβαση των εμπορικών σημάτων τελεί υπό την αίρεση της έγκρισης των Αρχών Ανταγωνισμού.

Οπως αναφέρει η εταιρία, η πώληση ευθυγραμμίζεται με τη στρατηγική απόφαση του Ομίλου Flora Food να υποστηρίξει περαιτέρω την ανάπτυξη του βασικού χαρτοφυλακίου του.

Ο Ιωσήφ Βυθούλκας, Country Director για την Ελλάδα και την Κύπρο της Flora Food Greece, δήλωσε: «Η πώληση αυτών των εμπορικών σημάτων αποτελεί μέρος μιας στρατηγικής απόφασης να επικεντρωθούμε στη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη των βασικών μας προϊόντων επάλειψης και στις κατηγορίες μη γαλακτοκομικών προϊόντων (κρέμες και τυριά) καθώς και υγρών μαργαρινών για μαγειρική χρήση. Συνεχίζουμε σταθερά την αναπτυξιακή μας πορεία στην Ελλάδα, με τις εμβληματικές μάρκες μας Vitam, Becel, ProActiv, Φυτίνη και Super Fresco στο επίκεντρο της στρατηγικής μας. Διατηρούμε την ισχυρή μας παρουσία στην Ελλάδα παραμένοντας προσηλωμένοι στην παραγωγή, διανομή και πώληση προϊόντων τόσο στην εγχώρια αγορά όσο και στη Νοτιοανατολική Ευρώπη.»

 

Ακολουθήστε το Euro2day.gr στο Google News!Παρακολουθήστε τις εξελίξεις με την υπογραφη εγκυρότητας του Euro2day.grFOLLOW USΑκολουθήστε τη σελίδα του Euro2day.gr στο Linkedin

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

v