Η e-fresh χάνει το πάρτι και συνεχίζει να γράφει ζημιές

Κάτω από τη βάση και το ραντάρ των καταναλωτών παραμένει η e-fresh, ίσως το μοναδικό «καθαρόαιμο» online super market. Τι έγραψε το κοντέρ του 2023.

Η e-fresh χάνει το πάρτι και συνεχίζει να γράφει ζημιές

Το e-fresh, το ελληνικό online supermarket που υπήρξε ένα από τα πιο υποσχόμενα όταν ξεκίνησε το καλοκαίρι του 2015, συνεχίζει να απογοητεύει, αδυνατώντας να εκμεταλλευτεί τη δυναμική που προσφέρει η αγορά κυρίως από το 2020 και μετά.

Τα οικονομικά αποτελέσματα του 2023, που ανακοινώθηκαν πρόσφατα, αποτυπώνουν σημαντική υποχώρηση των μεγεθών. Οι πωλήσεις της e-fresh, σημείωσαν πτώση 4,19%, υποχωρώντας στα 19,204 εκατ. ευρώ, όταν τη ίδια περίοδο οι συνολικές online πωλήσεις στην αγορά παρουσίασαν αύξηση 15% (στοιχεία Convert Group).

Μάλιστα οι συνεργασίες στις οποίες έχει προχωρήσει η εταιρεία -διαχειριστής της έχει ορισθεί για αόριστη διάρκεια ο Γεράσιμος Κανταρέλης-, με μεγάλους παίκτες της αγοράς, όπως η Wolt, η Skroutz και τα Marks & Spencer, δεν φαίνεται να είχαν το αναμενόμενο αντίκτυπο στη βελτίωση των οικονομικών της αποτελεσμάτων.

Αντιθέτως τα μεγέθη του 2023 -σ.σ. ο ισολογισμός υπεγράφη το περασμένο καλοκαίρι όμως αναρτήθηκε στο ΓΕΜΗ μόλις πριν από λίγες ημέρες- επιβεβαιώνουν ότι η εταιρεία χάνει το «τρένο» του ψηφιακού λιανεμπορίου τροφίμων, σε μια περίοδο που η συγκεκριμένη αγορά εξακολουθεί να σημειώνει ανάπτυξη.

Αρνητικό πρόσημο καταγράφηκε και στη λειτουργική κερδοφορία, με τα αποτελέσματα προ φόρων και τόκων να καταγράφουν ζημιές 324.351 ευρώ. Η τελική γραμμή του ισολογισμού παραμένει ζημιογόνα, με την εταιρεία να εμφανίζει ζημιές 478.896 ευρώ, το υπόλοιπο ζημιών εις νέον υπερβαίνει τα 5,844 εκατ. ευρώ, ενώ το σύνολο των βραχυπρόθεσμων υποχρεώσεων ξεπέρασε τα 5,459 εκατ. ευρώ από 3,955 εκατ. ευρώ που ήταν το 2022.

Αυτά τα αποτελέσματα υπογραμμίζουν τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει η e-fresh στην προσπάθειά της να ανταγωνιστεί σε μια αγορά που αλλάζει ραγδαία. Ενώ οι συνεργασίες της με άλλες εταιρείες θα έπρεπε να είχαν βοηθήσει στην αύξηση των πωλήσεων, αυτό δεν έφερε το αναμενόμενο αποτέλεσμα.

Ακολουθήστε το Euro2day.gr στο Google News!Παρακολουθήστε τις εξελίξεις με την υπογραφη εγκυρότητας του Euro2day.grFOLLOW USΑκολουθήστε τη σελίδα του Euro2day.gr στο Linkedin

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

v