Μέσα στις επόμενες ημέρες αναμένεται να ανακηρυχθεί ανάδοχος για την κατασκευή του πολυώροφου χώρου στάθμευσης οχημάτων και την ανάπτυξη των 32 θέσεων στάθμευσης αεροσκαφών στο βόρειο τμήμα της πίστας αεροδρομίου, όπως τόνισε χθες η διοίκηση της εταιρείας που διαχειρίζεται τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος», στο πλαίσιο της τηλεδιάσκεψης με τους αναλυτές για τα οικονομικά αποτελέσματα του 2024.
Το συγκεκριμένο project αποτελεί μέρος του προγράμματος επέκτασης του αεροδρομίου της Αθήνας και βάσει χρονοδιαγράμματος αναμένεται να ολοκληρωθεί το β’ τρίμηνο του 2027, με τις πληροφορίες να αναφέρουν ότι οι εργασίες κατασκευής αναμένεται να ξεκινήσουν τους επόμενους τρεις μήνες.
Σχετικά με το scrip dividend, το οποίο θα εξασφαλίσει μέρος της χρηματοδότησης του προγράμματος επέκτασης του αεροδρομίου, η διοίκηση του ΔΑΑ επεσήμανε ότι αναμένεται σημαντική αποδοχή από τους μετόχους, δεδομένου ότι οι δύο μεγαλύτεροι μέτοχοι της εταιρείας, η AviAlliance, που διακρατά το 50% περίπου, και το Υπερταμείο (25,5%) έχουν εκφράσει την πρόθεσή τους να συμμετάσχουν.
Ανάπτυξη εκτός αιχμής
Ιδιαίτερη έμφαση έδωσε ο Γιάννης Παράσχης, διευθύνων σύμβουλος του ΔΑΑ, στους ισχυρούς ρυθμούς ανάπτυξης της επιβατικής κίνησης του αεροδρομίου τους μήνες εκτός της υψηλής ζήτησης, γεγονός που, όπως τόνισε, ευθυγραμμίζεται με τη στρατηγική της εταιρείας για διάχυση του αριθμού των ταξιδιωτών καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, με αιχμή το διάστημα της χαμηλής ζήτησης.
Αν και σε απόλυτους αριθμούς το γ’ τρίμηνο ήταν το πιο «δυνατό» για τον ΔΑΑ, αφού διακινήθηκαν σε αυτό περί τα 10,5 εκατ. ταξιδιώτες, με αύξηση 9,8% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2023, τα άλλα τρία τρίμηνα εμφάνισαν μεγαλύτερη ποσοστιαία ανάπτυξη.
Πιο αναλυτικά, το α’ τρίμηνο κατέγραψε αύξηση 16,5% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα με 5,2 εκατ. επιβάτες, το β’ τρίμηνο με 8,8 εκατ. ταξιδιώτες σημείωσε άνοδο 15,7% και, τέλος, το γ’ τρίμηνο βρέθηκε στο συν 12,3% σε ετήσια βάση, με 7,3 εκατ. επισκέπτες.
Στην κατεύθυνση της καλύτερης διαχείρισης των ροών, υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία έχει λάβει έγκριση από την Αρμόδια Αρχή για τη μεταβολή της κατηγορίας του αεροδρομίου από «μη συντονισμένο» σε «αεροδρόμιο με ευκολίες προγραμματισμού πτήσεων» για τη θερινή περίοδο του 2025, έτσι ώστε να αποφευχθεί η περαιτέρω επιβάρυνση των ωρών αιχμής και να υπάρξει ανάπτυξη των λιγότερο επιβαρυμένων ωρών κίνησης, με ισόρροπο και ελεγχόμενο τρόπο.
Ακολουθήστε το Euro2day.gr στο Google News!Παρακολουθήστε τις εξελίξεις με την υπογραφη εγκυρότητας του Euro2day.gr
FOLLOW USΑκολουθήστε τη σελίδα του Euro2day.gr στο Linkedin