Αύξηση πωλήσεων κατά 10% σε αξία και κατά 13% σε όγκο εμφάνισε στη χρήση του 2024 η Miele Hellas. Ανήλθαν στα 64 εκατ. ευρώ από τις πέντε αγορές τις οποίες ήλεγχε έως πέρυσι, δηλαδή την Ελλάδα, την Κύπρο, την Αλβανία, τη Β. Μακεδονία και το Κόσοβο.
Σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή της ελληνικής θυγατρικής του γερμανικού ομίλου Θ. Κυριαζή, ασφαλώς η αγορά της Ελλάδας εισέφερε τον μεγαλύτερο τζίρο (40 εκατ. ευρώ) ενώ εμφάνισε ανάπτυξη κατά 12% έναντι του 2023, αυξάνοντας ταυτόχρονα το μερίδιο αγοράς της φίρμας κατά μία ποσοστιαία μονάδα, στο 4,5%.
Σημειώνεται δε πως η εταιρεία κατάφερε μέσα στην τελευταία τετραετία να αυξήσει κατά 50% το μέγεθός της στην Ελλάδα, ακολουθώντας στρατηγική στήριξης της φίρμας μέσω ιδιόκτητων καταστημάτων και μέσω στρατηγικών συνεργατών (κυρίως εταιρείες κατασκευής κουζινών), διατηρώντας πολύ επιλεκτική διανομή σε άλλα λιανικά δίκτυα και αποσυρόμενη μάλιστα από τον leader του κλάδου, την αλυσίδα Κωτσόβολος.
Σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας, οι εξαγωγές (σ.σ. προς τις τρεις βαλκανικές αγορές) εμφάνισαν αύξηση κατά 44% το 2024, καθώς ξεκινούν από χαμηλή βάση. Αύξηση παρουσίασαν και οι πωλήσεις μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος της φίρμας (κυρίως για μικρές συσκευές) κατά 57% το 2024.
Κατά την περασμένη χρήση, η εταιρεία πρόσθεσε δύο νέα σημεία αποκλειστικής πώλησης προϊόντων της στην Αθήνα, ενώ μελλοντικός στόχος είναι η σταθερή προσθήκη 1-2 σημείων κατ’ έτος, με μεσοπρόθεσμη στόχευση δημιουργίας σημείων και εκτός Αττικής.
Οι προαναφερθείσες επιδόσεις εξασφάλισαν στην ελληνική θυγατρική μεγέθυνση της περιμέτρου των αγορών όπου δραστηριοποιείται κι έτσι από την 1η Ιανουαρίου 2025 στο δίκτυό της εντάχθηκαν επίσης η Σλοβενία, η Κροατία και η Βοσνία.
Στο πλαίσιο αυτό η εταιρεία έχει δημιουργήσει δύο σημεία παρουσίας σε Λιουμπλιάνα και Ζάγκρεμπ, ενώ αύξησε το απασχολούμενο προσωπικό της κατά 50 άτομα, ξεπερνώντας πλέον στο σύνολο τους 150 εργαζόμενους.
Σύμφωνα με τον κ. Κυριαζή, η διεύρυνση της επιρροής της αυξάνει και το μέγεθος της αγοράς καταναλωτών όπου απευθύνεται η φίρμα, φθάνοντας πλέον κοντά στα 30 εκατομμύρια και για τις 8 χώρες-αγορές ενδιαφέροντός της.
Όσον αφορά στην τρέχουσα χρήση, η διοίκηση της ελληνικής θυγατρικής εκτίμησε πως θα παρουσιάσει αύξηση πωλήσεων κατά 10% -με την Ελλάδα ενδεχομένως να ξεπερνά τους περυσινούς ρυθμούς ανάπτυξης του 12%- αλλά και πως η εταιρεία θα περάσει σε καθαρή προ φόρων κερδοφορία το 2025, μετά τις συγκυριακές ζημιές του 2023.
Σημειώνεται ότι σε λειτουργικό επίπεδο, η εταιρεία είναι κερδοφόρος και κατά τον κ. Κυριαζή έχει βελτιώσει το μικτό περιθώριο κέρδους της κατά την τελευταία διετία, αφενός λόγω της αύξησης πωλήσεων και αφετέρου λόγω του μείγματος προϊόντων και εμπορικής στρατηγικής.
Σημειώνεται δε πως διατυπωμένος στόχος της ελληνικής θυγατρικής είναι η επίτευξη τζίρου της τάξης των 100 εκατ. ευρώ το 2030.
Ακολουθήστε το Euro2day.gr στο Google News!Παρακολουθήστε τις εξελίξεις με την υπογραφη εγκυρότητας του Euro2day.gr
FOLLOW USΑκολουθήστε τη σελίδα του Euro2day.gr στο Linkedin