Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Μέλος του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών η tbi bank

Αναβαθμίζουμε «συνεχώς» το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών «ώστε να διατηρούμε εξαιρετικά επίπεδα αξιοπιστίας και να εξασφαλίζουμε την πλήρη κάλυψη των αναγκών των καταναλωτών», δήλωσε η Deputy Branch Director της tbi bank Ελλάδας.

Μέλος του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών η tbi bank

Η tbi bank, η challenger τράπεζα της Νοτιοανατολικής Ευρώπης και πρώτη ψηφιακή τράπεζα στην Ελλάδα, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, αποτελεί πλέον μέλος του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ). Η σημαντική αυτή ένταξη συνιστά αναγνώριση της πελατοκεντρικής προσέγγισης της tbi, η οποία διαρκώς θέτει τον πελάτη στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων της. Ενδεικτικό της σημασίας είναι το γεγονός ότι το ΕΙΕΠ αριθμεί περισσότερα από 100 μέλη, τα οποία συγκαταλέγονται μεταξύ των κορυφαίων ελληνικών επιχειρήσεων.

Το ΕΙΕΠ στοχεύει στη βελτίωση της ποιότητας εξυπηρέτησης των καταναλωτών τόσο στον ιδιωτικό όσο και στον δημόσιο τομέα, ενώ παράλληλα επιδιώκει την ανάπτυξη κουλτούρας εξυπηρέτησης στην Ελλάδα. Στους κύριους στόχους του Ινστιτούτου περιλαμβάνονται η επαγγελματική ανάπτυξη των στελεχών στον τομέα της πελατειακής υποστήριξης, καθώς και η υιοθέτηση και ανταλλαγή βέλτιστων πρακτικών διεθνούς εμβέλειας μεταξύ των μελών του. Οι στόχοι αυτοί εναρμονίζονται απόλυτα με την κουλτούρα της tbi, καθώς η τράπεζα επικεντρώνεται στη συνεχή ενίσχυση των δεξιοτήτων των ανθρώπων της και στη διαρκή επένδυση σε τεχνολογίες αιχμής, με σκοπό την άριστη ικανοποίηση των αναγκών των πελατών της.

Η Σοφία Γαλάτουλα, Deputy Branch Director της tbi bank Ελλάδας, δήλωσε σχετικά:

«Η άριστη εξυπηρέτηση των πελατών αποτελεί κύρια προτεραιότητα της tbi. Γι’ αυτό, συνεχώς αναβαθμίζουμε το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μας ώστε να διατηρούμε εξαιρετικά επίπεδα αξιοπιστίας και να εξασφαλίζουμε την πλήρη κάλυψη των αναγκών των καταναλωτών. Η παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας αποτελεί θεμελιώδη δέσμευση και κινητήρια δύναμη της tbi bank».

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v