Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Στόχο επέκτασης σε 1.000 πόλεις στον κόσμο βάζει η Blueground

Ιδιαίτερα φιλόδοξους στόχους για το 2025 έθεσε ο Αλέξανδρος Χατζηελευθερίου, CEO και Co-Founder της εταιρείας. Λανσάρει ένα νέο προϊόν επιπλωμένων κατοικιών σε προσιτή τιμή.

Στόχο επέκτασης σε 1.000 πόλεις στον κόσμο βάζει η Blueground

Δυναμική ανάπτυξη παρουσίασε το 2024 η ελληνική startup Blueground, ο μεγαλύτερος παγκόσμιος φορέας επιπλωμένων διαμερισμάτων για ενοικιάσεις 30 ή περισσότερων ημερών, που μπήκε μέσα στη χρονιά στο «κλαμπ τον μονόκερων».

Το 2025 ξεκινά με ένα νέο προϊόν που η διοίκηση της εταιρείας θεωρεί ότι θα αυξήσει σημαντικά την πελατεία της, Ο Αλέξανδρος Χατζηελευθερίου (φωτ.), CEO και Co-Founder της Blueground, σε ένα post στo LinkedIn ανέφερε ότι στόχος για το 2025 είναι πάνω από 50.000 σπίτια υψηλής ποιότητας. 

«Στοχεύουμε σε 50.000+ σπίτια παγκοσμίως. Αυτή η ανάπτυξη θα προέλθει από το δικό μας απόθεμα κατοικιών, αλλά και από τους συνεργάτες μας, προσεκτικά επιλεγμένους για να διασφαλίσουμε την ποιότητα. Στόχος μας: μια συνεπής, αξιόπιστη εμπειρία σε κάθε μεγάλη πόλη» αναφέρει μεταξύ άλλων.

Σύμφωνα με τον ίδιο η Blueground στοχεύει να ενδυναμώσει τη θέση της με νέες, προσιτές και ευέλικτες λύσεις για τους ενοικιαστές της: «Το 2025 θα λανσάρουμε μια νέα κατηγορία επιπλωμένων διαμερισμάτων με μόλις 250 $/μήνα επιπλέον του ενοικίου για μη επιπλωμένα σπίτια. Αυτή η επιλογή παρέχει χαμηλότερο κόστος χωρίς να θυσιάζεται η ποιότητα».

Η νέα αυτή κατηγορία διαμερισμάτων θα προσφέρει πλήρη διαφάνεια στην τιμολόγηση και τη δυνατότητα αλλαγής ή «παγώματος» του συμβολαίου για μεγαλύτερη ευελιξία στους χρήστες. 

«Είμαστε σε θέση να προσφέρουμε το καλύτερο από τους δύο κόσμους: ποιοτικά επιπλωμένα σπίτια με εξαιρετικές υπηρεσίες σε προσιτές τιμές. Αυτό σημαίνει ότι οι ενοικιαστές μας μπορούν να απολαύσουν την άνεση και την ευκολία που προσφέρει η Blueground, ενώ παράλληλα διατηρούν τη δυνατότητα αλλαγής τόπου διαμονής σύμφωνα με τις ανάγκες τους», υποστηρίζει ο κ. Χατζηελευθερίου.

Blueground On-Demand

Μία από τις πιο επαναστατικές υπηρεσίες που εισήγαγε η εταιρεία είναι το Blueground On-Demand. Η νέα αυτή υπηρεσία επιτρέπει στους χρήστες να κλείνουν πλήρως επιπλωμένα σπίτια σχεδόν σε οποιαδήποτε πόλη των ΗΠΑ.

«Με την υπηρεσία Blueground On-Demand, δίνουμε στους χρήστες τη δυνατότητα να επιλέξουν το σπίτι τους σύμφωνα με τις ανάγκες τους, ακόμα και σε περιοχές που παραδοσιακά δεν προσφέρονται για ευέλικτες ενοικιάσεις. Στόχος μας είναι να επεκταθούμε σε πάνω από 1.000 πόλεις, προσφέροντας επιπλωμένες ενοικιάσεις κατά παραγγελία σε κάθε γωνιά του κόσμου», εξηγεί.

Η παγκόσμια ανάπτυξη και στρατηγικές συνεργασίες

Το 2024 υπήρξε μια εξαιρετική χρονιά για την Blueground, καθώς κατάφερε να ξεπεράσει τα 20.000 επιπλωμένα σπίτια σε 46 και πλέον πόλεις παγκοσμίως. Η στρατηγική επέκταση της εταιρείας περιλάμβανε την είσοδο σε νέες αγορές, όπως το Τόκιο, η Μπανγκόκ και το Κάιρο, ενώ παράλληλα αυξήθηκε το δίκτυο συνεργατών της στους 7.000. Η Blueground αξιοποίησε τις τεχνολογικές καινοτομίες της και τις συμφωνίες franchise για να επεκτείνει τη δραστηριότητά της σε μεγάλες πόλεις, προσφέροντας πάνω από 22.000 νέες κατοικίες σε αυτές τις περιοχές.

Σχετικά με την επιτυχία αυτών των πρωτοβουλιών, ο CEO της εταιρείας τονίζει: «Η ανάγκη για ευέλικτη διαμονή είναι πιο έντονη από ποτέ. Βλέπουμε μια αυξανόμενη τάση ανθρώπων που θέλουν να ζουν και να εργάζονται σε διαφορετικές περιοχές του κόσμου χωρίς τον περιορισμό των παραδοσιακών συμβολαίων ή της αγοράς επίπλων». 

Υπενθυμίζεται ότι η ελληνική startup εντάχθηκε επίσημα στο κλαμπ των «μονόκερων», με την αξία της να ξεπερνά το 1 δισ. δολάρια, μετά την χρηματοδότηση 4oυ γύρου ύψους 45 εκατομμυρίων από μεγάλους επενδυτές τον Απρίλιο του 2024.

Πιο συγκεκριμένα, στον γύρο χρηματοδότησης είχαν ηγηθεί η Susquehanna Private Equity Investments, η οποία είναι γνωστή για την επένδυση της στην ByteDance, μητρική εταιρεία του TikTok, ενώ παράλληλα συμμετείχαν και υφιστάμενοι επενδυτές, όπως η WestCap.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v