Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Με ανώτατη τιμή τα €4 ανά μετοχή η IPO της Alter Ego Media

Με στόχο την άντληση 57 εκατ. ευρώ προχωρά η Δημόσια Προσφορά της εταιρείας του Ευ. Μαρινάκη. Πώς θα αξιοποιήσει τα κεφάλαια. Ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα.

Με ανώτατη τιμή τα €4 ανά μετοχή η IPO της Alter Ego Media

Σε Δημόσια προσφορά για έως 14.249.000 κοινές ονομαστικές μετοχές, οι οποίες θα εκδοθούν μέσω αύξησης του μετοχικού της κεφαλαίου με καταβολή μετρητών και κατάργηση του δικαιώματος προτίμησης των υφιστάμενων μετόχων προχωρά, σύμφωνα με πληροφορίες, η Alter Ego Media μετά το πράσινο φως που πήρε το ενημερωτικό δελτίο από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς.

Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, η ανώτατη τιμή μετοχής ορίστηκε στα €4,00. Τα συνολικά αντληθέντα κεφάλαια με βάση αυτή την τιμή ανέρχονται σε περίπου €57 εκατ. Μετά την αφαίρεση των εξόδων έκδοσης, τα καθαρά αντληθέντα κεφάλαια πρόκειται να διατεθούν ως ακολούθως:

  • Εξαγορές και συμμετοχές σε τρίτες εταιρείες
  • Eπενδύσεις στη θυγατρική εταιρία ALTER EGO VENTURES ΜΟΝ. Α.Ε.
  • Επενδύσεις σε τεχνολογία, εγκαταστάσεις και πάγιο εξοπλισμό
  • Επενδύσεις σε παραγωγή περιεχομένου και απόκτηση πνευματικών δικαιωμάτων οπτικοακουστικού περιεχομένου
  • Κεφάλαιο κίνησης

Με βάση το Δελτίο οι Νέες Μετοχές δικαιούνται μέρισμα από τα κέρδη χρήσης 2024, εφόσον συντρέξουν οι νόμιμες προϋποθέσεις.

Το χρονοδιάγραμμα της έκδοσης:

Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, η Alter Ego Media στοχεύει στην:

  • Περαιτέρω ανάπτυξή της στον κλάδο των ΜΜΕ
  • Επέκτασή της σε νέες δραστηριότητες και
  • Δημιουργία μακροπρόθεσμης αξίας για τους μετόχους

τηρώντας τις θεμελιώδεις αρχές της αξιοπιστίας, της υψηλής ποιότητας, της καινοτομίας, της επιχειρηματικής αριστείας και της βιωσιμότητας.

Βασικός πυλώνας της στρατηγικής της Εταιρείας αποτελεί η μετεξέλιξη του Ομίλου από ένα παραδοσιακό όμιλο μέσων μαζικής επικοινωνίας σε ένα Τεχνολογικό Όμιλο Μέσων (Media Tech Group), μέσα από την εξειδίκευσή του στη δημιουργία, διανομή και διαχείριση περιεχομένου, χρησιμοποιώντας τεχνολογικές λύσεις αιχμής.

Αναλυτικότερα, η στρατηγική της ΑΕΜ συνίσταται στα ακόλουθα:

1. Αύξηση και διαφοροποίηση πηγών εσόδων μέσω υιοθέτησης νέων μορφών εκμετάλλευσης των λειτουργιών του, όπως η ανάπτυξη των συνδρομητικών υπηρεσιών, η ανάπτυξη υπηρεσιών ad-supported streaming (AVOD) και καναλιών FAST, καθώς και την επέκταση σε νέες δραστηριότητες όπως η παραγωγή και διοργάνωση μουσικών και εν γένει καλλιτεχνικών εκδηλώσεων, θεατρικών παραγωγών και δημοσίων θεαμάτων, η παροχή ηλεκτρονικών και διαδικτυακών παιχνιδιών και το ηλεκτρονικό εμπόριο.

2. Επίτευξη οικονομιών κλίμακας μέσω της αποδοτικότερης εκμετάλλευσης των πόρων των εταιριών του ομίλου, την αύξηση του μεριδίου στις αγορές που δραστηριοποιείται, την ανάπτυξη ευκαιριών διασταυρωμένων πωλήσεων και την αύξηση της διαπραγματευτικής ικανότητας.

3. Τεχνολογικός μετασχηματισμός με τη χρήση τεχνολογικών λύσεων για την παραγωγή υψηλού επιπέδου περιεχομένου, την ανάπτυξη πλατφορμών για την ευρυεκπομπή, το streaming και τη διανομή περιεχομένου, την αλληλεπίδραση με τα κοινά με τη χρήση τεχνολογικών εργαλείων, την ανάλυση δεδομένων για την ανάλυση των προτιμήσεων των κοινών και τη βελτιστοποίηση της διάθεσης περιεχομένου και την ανάπτυξη τεχνολογιών για την αποτελεσματική προβολή διαφήμισης.

4. Ανάπτυξη και εκμετάλλευση του περιεχομένου μέσω επενδύσεων σε υψηλού επιπέδου περιεχόμενο και την αξιοποίησή του σε διαφορετικά μέσα και πλατφόρμες. Επίσης, η εταιρία θα αναζητήσει επενδυτικές ευκαιρίες στον τομέα των πνευματικών δικαιωμάτων οπτικοακουστικού περιεχομένου για να τα εντάξει στο χαρτοφυλάκιο της.

5. Διατήρηση δείκτη χρηματοοικονομικής μόχλευσης σε χαμηλά επίπεδα και χρηματοδότηση των δραστηριοτήτων και των επενδύσεών με τη χρήση κυρίως ιδίων κεφαλαίων, με σκοπό τον περιορισμό του χρηματοοικονομικού κινδύνου και την αποτελεσματική διαχείριση της υψηλής λειτουργικής μόχλευσης.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v