Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Πάνω από €130.000 πρόσφερε η Lidl Ελλάς στο «Χαμόγελο του Παιδιού»

Από τις 16 έως και τις 29 Δεκεμβρίου 2024, με κάθε σκανάρισμα της ψηφιακής κάρτας Lidl Plus, η εταιρεία προσέφερε 0,10€ στον Οργανισμό. Στόχος η ενίσχυση του προγράμματος υποστήριξης ευάλωτων οικογενειών.

Πάνω από €130.000 πρόσφερε η Lidl Ελλάς στο «Χαμόγελο του Παιδιού»

Η Lidl Ελλάς ολοκλήρωσε τη χριστουγεννιάτικη πρωτοβουλία της για το 2024, αποδεικνύοντας για ακόμη μία φορά τη δέσμευσή της να στηρίζει έμπρακτα τους ευάλωτους συνανθρώπους μας. Από τις 16 έως και τις 29 Δεκεμβρίου 2024, με κάθε σκανάρισμα της ψηφιακής κάρτας Lidl Plus, η εταιρεία προσέφερε 0,10€ στον Οργανισμό «Το Χαμόγελο του Παιδιού».

Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, κατά το διάστημα αυτό, πραγματοποιήθηκαν συνολικά 1.314.370 σκαναρίσματα, συγκεντρώνοντας το ποσό των 131.437€, το οποίο θα διατεθεί για τη στήριξη του Προγράμματος Υποστήριξης Ευάλωτων Οικογενειών. Το πρόγραμμα καλύπτει επισιτιστικές ανάγκες και προωθεί δράσεις κοινωνικής ένταξης, υποστηρίζοντας ουσιαστικά οικογένειες που βρίσκονται σε ανάγκη.

Από το 2012, η Lidl Ελλάς έχει προσφέρει περισσότερα από 1,4 εκατομμύρια ευρώ στον Οργανισμό, στηρίζοντας παιδιά και οικογένειες μέσα από δράσεις όπως:

  • Η διάθεση και λειτουργία Κέντρων Στήριξης Παιδιού και Οικογένειας σε Νέα Μάκρη και Επανομή Θεσσαλονίκης.
  • Η κάλυψη των λειτουργικών εξόδων των Κέντρων και η παραχώρηση επαγγελματικών οχημάτων.
  • Η υποστήριξη του προγράμματος «Δημιουργική Απασχόληση για Νοσηλευόμενα Παιδιά».
  • Η διάθεση προϊόντων για την κάλυψη επισιτιστικών αναγκών.

Η φετινή καμπάνια είχε πρεσβευτή τον αγαπημένο ηθοποιό και σεναριογράφο Γιώργο Καπουτζίδη, ο οποίος ενθάρρυνε το κοινό να συμμετάσχει σε αυτή την προσπάθεια αγάπης και αλληλεγγύης.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v