Η αναβαθμισμένη ψηφιακή εφαρμογή της ΑΒ Βασιλόπουλος βασισμένη σε νέα τεχνολογία (React Native) έρχεται για να βελτιώσει την εμπειρία αγορών των πελατών της.
Συγκεκριμένα, το σημείο με τους πόντους έχει ανανεωθεί, δίνοντας περισσότερη έμφαση στο κέρδος των πελατών, ενώ η εξαργύρωση γίνεται πιο εύκολα με 2 κλικ. Ο σχεδιασμός του app έχει αλλάξει με στόχο να είναι πιο εύχρηστο, ενώ η ανανέωση των κατηγοριών βοηθά στην καλύτερη πλοήγηση. Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, οι χρήστες έχουν άμεση πρόσβαση στα φυλλάδια προσφορών για εύκολες και οικονομικές αγορές, στα κουπόνια τους, στα παιχνίδια για να κερδίζουν επιπλέον πόντους και σε προσωπικές προσφορές. Στο κομμάτι του eshop, ανά πάσα στιγμή, μπορούν να επεξεργαστούν τις λίστες τους με τα προϊόντα που έχουν επιλέξει, να έχουν πρόσβαση στη λίστα με όσα αγόρασαν πρόσφατα, στις προσφορές και στις προσωπικές προσφορές κάθε εβδομάδας. Μέσα από την εφαρμογή, μπορούν να περιηγηθούν πιο εύκολα σε 12.000 κωδικούς στο eshop, στο καλάθι τους, ενώ είναι διαθέσιμη η υπηρεσία home delivery.
Οι χρήστες θα χρειαστεί μόνο να κάνουν μια αναβάθμιση στην εφαρμογή τους, όταν τους ζητηθεί, αποκτώντας ένα νέο περιβάλλον διεπαφής χρήστη (interface).
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα προνόμια και τις δυνατότητες της ψηφιακής εφαρμογής, επισκεφθείτε τον ακόλουθο σύνδεσμο.