Το 2024 αποτέλεσε χρονιά-σταθμό για τη Wolt, καθώς η πλατφόρμα επέκτεινε τη δραστηριότητά της δυναμικά, εδραιώνοντας την παρουσία της σε ακόμα περισσότερες περιοχές της Ελλάδας.
Οπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση η εταιρία, με την είσοδό της σε 34 νέες πόλεις, την επέκταση της παρουσίας της σε 15 περιοχές και την εκκίνηση της εποχικής δραστηριότητάς της σε 8 δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς, η Wolt κατάφερε να καλύψει επιπλέον 1.000.000 κατοίκους στην ελληνική επικράτεια. Παράλληλα, ενίσχυσε το portfolio των διαθέσιμων προϊόντων και υπηρεσιών στην πλατφόρμα της, μέσα από τη συνεργασία της με 2.100 επιχειρήσεις, εκ των οποίων οι 450 αφορούν το λιανεμπόριο, διασφαλίζοντας έτσι μία πλούσια ποικιλία προϊόντων που καλύπτουν κάθε επιθυμία ή ανάγκη των καταναλωτών- χρηστών της εφαρμογής.
Συγκεκριμένα η Wolt:
- Εγκαινίασε τη λειτουργία της στις εξής πόλεις: Αίγιο, Άρτα, Ελευσίνα, Ιεράπετρα, Βέροια, Τρίκαλα, Δράμα, Ναύπλιο, Αλεξανδρούπολη, Ερμούπολη (Σύρος), Ναύπακτος, Σαλαμίνα, Λουτράκι, Κιάτο, Καρδίτσα, Γιαννιτσά, Κως, Κέρκυρα, Θήβα, Λιβαδειά, Πρέβεζα, Ορεστιάδα, Πτολεμαΐδα, Τρίπολη, Καλαμπάκα, Σπάρτη, Ηγουμενίτσα, Πύργος, Αμαλιάδα, Νέα Αρτάκη, Έδεσσα, Λευκάδα, Κιλκίς, Χίος.
- Διεύρυνε την παρουσία της στις εξής περιοχές: Κορωπί, Μαραθώνας, Νέα Μάκρη, Αρτέμιδα (Λούτσα), Περαία, Μαρκόπουλο Μεσογαίας, Πόρτο Ράφτη, Μάνδρα, Μαγούλα, Ασπρόπυργος, Άργος, Λαύριο, Καλοχώρι, Πεύκα, Πανόραμα.
- Δραστηριοποιήθηκε εποχικά στους εξής δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς: Άγιος Νικόλαος, Χερσόνησος-Μάλια, Σαντορίνη, Πάρος, Πύλος-Γιάλοβα, Φιλιατρά-Μεσσήνη-Κυπαρισσία, Νάξος, Σητεία.
Μάλιστα, μέσω του μοντέλου Wolt Delivery, η πλατφόρμα έδωσε σε εκατοντάδες επιχειρήσεις, από εστιατόρια έως καταστήματα λιανικής, τη δυνατότητα να παρέχουν υπηρεσίες διανομής ακόμα και σε περιοχές που μέχρι πρότινος ήταν μη προσβάσιμες. Έτσι, οι κάτοικοι των συγκεκριμένων περιοχών είχαν τη δυνατότητα να λαμβάνουν στην πόρτα τους όλες τα προϊόντα, γεύματα και τρόφιμα που είναι διαθέσιμα στην εφαρμογή, αναβαθμίζοντας έτσι την καθημερινότητά τους.
Το Hybrid Model εφαρμόστηκε σε σχεδόν όλες τις περιοχές, προσαρμόζοντας τις υπηρεσίες στις ιδιαίτερες ανάγκες κάθε αγοράς, ενώ το πρόγραμμα Wolt+ προσέφερε μοναδικές προσφορές και μηδενικά κόστη διανομής για απεριόριστο αριθμό παραγγελιών, εξασφαλίζοντας ακόμα μεγαλύτερη αξία για τους χρήστες-συνδρομητές της υπηρεσίας.
Σε αυτό το πλαίσιο, ο Δημήτρης Καρέλος, Γενικός Διευθυντής της Wolt για τη Νοτιοανατολική Ευρώπη δήλωσε σχετικά: «Η δυναμική γεωγραφική επέκταση της Wolt το 2024 αποτελεί απόδειξη της αναπτυξιακής μας πορείας και της δέσμευσής μας να προσφέρουμε εξαιρετικές υπηρεσίες σε ολοένα και περισσότερους καταναλωτές, διευκολύνοντας την καθημερινότητά τους. Παράλληλα, στηρίζουμε τις τοπικές επιχειρήσεις, προσφέροντας νέες ευκαιρίες ανάπτυξης και συμβάλλοντας ουσιαστικά στην ενδυνάμωση των κοινοτήτων στις οποίες δραστηριοποιούμαστε, με στόχο τη δημιουργία αξίας για κάθε συνεργάτη και καταναλωτή».