Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

ΙΝΕΜΥ-ΕΣΕΕ: Πόσο ικανοποιημένες έμειναν οι επιχειρήσεις από τη Black Friday

Στη φετινή περίοδο της Black Friday συμμετείχε μεγαλύτερο ποσοστό επιχειρήσεων. Σχεδόν οι 5 στις 10 επιχειρήσεις είχαν αύξηση πωλήσεων. Τι δείχνουν τα συμπεράσματα της έρευνας του ΙΝΕΜΥ-ΕΣΕΕ.

ΙΝΕΜΥ-ΕΣΕΕ: Πόσο ικανοποιημένες έμειναν οι επιχειρήσεις από τη Black Friday

Για ένατη χρονιά το ΙΝΕΜΥ-ΕΣΕΕ διερεύνησε τη συμμετοχή των εμπορικών επιχειρήσεων στη Black Friday και αξιολόγησε τα κυριότερα χαρακτηριστικά της, πραγματοποιώντας έρευνα σε τυχαίο πανελλαδικό δείγμα 400 επιχειρήσεων του λιανικού που πραγματοποιούν εκπτώσεις.

Τα βασικά συμπεράσματα που προέκυψαν έχουν ως εξής:

Στη φετινή περίοδο της Black Friday συμμετείχε μεγαλύτερο ποσοστό επιχειρήσεων (81%) συγκριτικά με προηγούμενες χρονιές.

Περισσότερες από τις μισές επιχειρήσεις (56%) δήλωσαν μέτρια ικανοποίηση από τις πωλήσεις τους.

Σχεδόν οι 5 στις 10 επιχειρήσεις είχαν αύξηση πωλήσεων συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο 2022/2023.

Αναφορικά με την επισκεψιμότητα στα καταστήματα, 9 στις 10 επιχειρήσεις εμφανίζονται από μέτρια έως πολύ ικανοποιημένες, παρά την ανησυχία για τις καιρικές συνθήκες την εν λόγω περίοδο (κακοκαιρία Bora).

Σχεδόν οι μισές επιχειρήσεις επέλεξαν να διευρύνουν τη Black Friday σε όλη την εβδομάδα, ενώ το 30% των επιχειρήσεων συμμετείχε μόνο το τριήμερο (Παρασκευή 29/11 – Κυριακή 01/12).

Έξι στις δέκα επιχειρήσεις (59%) πραγματοποίησαν εκπτώσεις από 21% έως 40% της αρχικής τιμής.

Κατά τη διάρκεια της Black Friday, περισσότερες από 1 στις 3 επιχειρήσεις πραγματοποίησε εκπτώσεις στο σύνολο των προϊόντων της.

Τα ψηφιακά μέσα πληρωμών κυριάρχησαν στις συναλλαγές που διεκπεραιώθηκαν κατά τη διάρκεια της Black Friday, ενώ σε μόλις 1 στις 10  χρησιμοποιήθηκαν μόνο μετρητά.

Η βιτρίνα του καταστήματος και η αποστολή ενημερωτικών μηνυμάτων μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αποτέλεσαν τη βασική επικοινωνιακή στρατηγική των επιχειρήσεων.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v