Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Πώς έφτασε η Φίλιππος Νάκας να έχει ανταγωνιστές τα... σούπερ μάρκετ

Θα τακτοποιηθεί το ζήτημα του free float, επισημαίνει η εταιρεία. Αυξημένος ο όγκος πωλήσεων. Στροφή στα φθηνότερα προϊόντα λόγω έλλειψης διαθέσιμου εισοδήματος από την πλευρά των καταναλωτών.

Πώς έφτασε η Φίλιππος Νάκας να έχει ανταγωνιστές τα... σούπερ μάρκετ

«Ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής μας είναι τα… supermarkets» δήλωσε με χαρακτηριστικό τρόπο η διοίκηση της «Μουσικός Οίκος Νάκας» στο πλαίσιο της χθεσινής ετήσιας τακτικής γενικής συνέλευσης των μετόχων της, εννοώντας φυσικά πως ένας συνδυασμός ακρίβειας και αβεβαιότητας επηρεάζει το διαθέσιμο εισόδημα των Ελλήνων και τη ζήτηση στην αγορά.

«Αυτό που συμβαίνει με εμάς είναι ότι έχουμε περισσότερη δουλειά σε σχέση με το παρελθόν. Επιτυγχάνουμε αυξημένους όγκους πωλήσεων, πλην όμως βλέπουμε τη στροφή των καταναλωτών προς τα φθηνότερα προϊόντα, καθώς φαίνεται ότι υπάρχει ζήτημα με το διαθέσιμο εισόδημά τους και την ψυχολογία τους».

Με αυτό τον τρόπο περιέγραψε την πορεία της εισηγμένης εταιρείας κατά το πρώτο εξάμηνο της οικονομικής χρήσης που λήγει στις 30/6/2025 ο πρόεδρός της Κωνσταντίνος Νάκας, συμπληρώνοντας πως ο κύκλος εργασιών κινείται μέχρι τώρα κοντά στα αντίστοιχα περυσινά επίπεδα, πλην όμως είναι πολύ δύσκολο να προβλέψει κάποιος το πώς θα κινηθούν τα πράγματα τους επόμενους μήνες.

Γενικότερα, η κατά κεφαλή δαπάνη για αγορά μουσικών οργάνων στην Ελλάδα κυμαίνεται σε πολύ χαμηλότερα επίπεδα σε σχέση με το εξωτερικό, καθώς υπολογίζεται γύρω στα 2,5 ευρώ κατά κεφαλή, όταν τα αντίστοιχα ποσά είναι 7-8 ευρώ στην Ιταλία και γύρω στα 25 δολάρια στις ΗΠΑ.

Σε ό,τι αφορά τις κινήσεις της διοίκησης, η εισηγμένη προχωρεί σε ενέργειες με στόχο τη διεύρυνση της προσφερόμενης προϊοντικής γκάμας, διεκδικώντας για παράδειγμα την εγκατάσταση συστημάτων ήχου σε ξενοδοχεία και νέες εγκαταστάσεις, ή προωθώντας εξοπλισμό που διευκολύνει τις τηλεδιασκέψεις.

Παράλληλα, έμφαση δίδεται στο μέτωπο των ηλεκτρονικών πωλήσεων, το ποσοστό των οποίων έχει υπερβεί το 20% του συνόλου με ανοδική τάση, ενώ επιπρόσθετα η εταιρεία αναβάθμισε και το σύστημα ERP που διαθέτει με στόχο την παραγωγικότερη λειτουργία της.

Απαντώντας σε σχετική ερώτηση του Euro2day.gr, η διοίκηση της εταιρείας ανέφερε πως προτίθεται να προσαρμοστεί έγκαιρα στις απαιτήσεις του νέου κανονισμού του Χρηματιστηρίου της Αθήνας που απαιτεί ελάχιστο ποσοστό ελεύθερης διασποράς το 25% (σήμερα οι Γεώργιος και Κωνσταντίνος Νάκας ελέγχουν από κοινού γύρω στο 78% της εταιρείας).

Η Μουσικός Οίκος Νάκα έκλεισε στις 30/6/2024 τη χρήση με κύκλο εργασιών 27,7 εκατ. ευρώ, καθαρά κέρδη 1,74 εκατ. ευρώ και άριστη ρευστότητα.

Η χθεσινή ετήσια τακτική γενική συνέλευση ενέκρινε την πρόταση της διοίκησης για διανομή μερίσματος 0,23 ευρώ ανά μετοχή, που θα καταβληθεί στις 19 Δεκεμβρίου.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v