Η Praktiker Hellas, ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα για το 2023, σημειώνοντας αξιοσημείωτη βελτίωση.
Οπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση, o κύκλος εργασιών ανήλθε σε €187,5 εκατ., παρουσιάζοντας αύξηση κατά 5,5% σε σχέση με τον προηγούμενο κύκλο εργασιών. Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) έφτασαν τα €2,2 εκατ. και είναι βελτιωμένα κατά €3,1 εκατ. σε σύγκριση με το 2022.
Το 2023 αποτέλεσε για την Praktiker Hellas μια χρονιά ορόσημο, καθώς υλοποίησε στρατηγική επενδύσεων ύψους €4,6 εκατ. (αύξηση άνω του 25% σε σχέση με το 2022). Όλες οι επενδύσεις χρηματοδοτήθηκαν εξ ολοκλήρου από ίδια κεφάλαια και επικεντρώθηκαν στο άνοιγμα του νέου καταστήματος στην Κέρκυρα, την μετεγκατάσταση του καταστήματος στην Αλεξανδρούπολη, τη γενικότερη αναβάθμιση των καταστημάτων, την ενίσχυση του ψηφιακού μετασχηματισμού αλλά και την εκπαίδευση του ανθρωπίνου δυναμικού, με τις ώρες εκπαίδευσης να αυξάνονται κατά 46% μέσω του νέου προγράμματος δια βίου μάθησης. Επιπλέον εφάρμοσε καθολικό πρόγραμμα επιβράβευσης για τους υπαλλήλους της. Με τις πιο πάνω πρωτοβουλίες η Praktiker Hellas συνεχίζει να στηρίζει δυναμικά την ελληνική αγορά και να επενδύει στην ελληνική οικονομία με συνέπεια και στρατηγική μακροχρόνιας ανάπτυξης.
H συνειδητή επιλογή της Praktiker Hellas να προσηλωθεί στην εμπειρία του πελάτη, επιφέρει αποτελέσματα. Η επισκεψιμότητα στα καταστήματα παρουσίασε αύξηση 9,5%, γεγονός που καταδεικνύει την αυξανόμενη προτίμηση των πελατών και τη θετική ανταπόκριση στις αναβαθμισμένες υπηρεσίες της. Τα εναλλακτικά κανάλια, όπως το e-shop και το τηλεφωνικό κέντρο, σημείωσαν επίσης αύξηση επισκεψιμότητας της τάξεως του 7,5% επιβεβαιώνοντας την επιτυχή προσαρμογή της εταιρείας στις νέες ανάγκες των καταναλωτών και την προτίμησή τους, στις εύκολες και γρήγορες αγορές. Παράλληλα, οι συναλλαγές με επαγγελματίες και επιχειρήσεις, αυξήθηκαν κατά 3,6% ενισχύοντας την δέσμευση της Praktiker Hellas να παρέχει αξιόπιστες λύσεις και υπηρεσίες υψηλής ποιότητας για το επαγγελματικό κοινό.
Αξίζει να σημειωθεί ότι παρά τις προκλήσεις της αγοράς, όπως η αύξηση του μεταφορικού κόστους των προϊόντων και των logistics, η εταιρεία κατάφερε να απορροφήσει μεγάλο μέρος των παραπάνω αυξήσεων, διατηρώντας ανταγωνιστικές τιμές για τους πελάτες της. Επίσης, το 2023 παρουσιάστηκε και υλοποιήθηκε η νέα εταιρική ταυτότητα, με ανανεωμένο λογότυπο και ενσωματώθηκε πλήρως στον ανασχεδιασμό των καταστημάτων, σηματοδοτώντας τη νέα εποχή.