Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Bazaar, εντείνει τις προσπάθειές της για ανάπτυξη και ενίσχυση της θέσης της στην αγορά, με στόχο την περαιτέρω διείσδυση της στο κανάλι Ho.Re.Ca. (ξενοδοχεία, εστιατόρια, καφετέριες) και την ανάπτυξή της μέσω του μοντέλου των convenience stores, το οποίο συνδυάζει τις ανάγκες των καταναλωτών για ευκολία και γρήγορες αγορές.
Παρά τις προκλήσεις, η αλυσίδα που ελέγχεται από τον Γιώργο Βερούκα, παραμένει αισιόδοξη για τα αποτελέσματά, με την αναμενόμενη άνοδο των πωλήσεων να υποστηρίζεται από τη συνεχιζόμενη στροφή των καταναλωτών προς τα convenience stores και την ενίσχυση του τουριστικού κλάδου.
Πέρυσι οι πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 9,54%, φτάνοντας τα 244,9 εκατ. ευρώ. Το περιθώριο μεικτού κέρδους παρέμεινε σταθερό στο 24%, με το μεικτό κέρδος να διαμορφώνεται σε 58,7 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 9,9% ενώ τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν σε 4,4 εκατ. ευρώ από 2,5 εκατ. ευρώ το 2022.
Η αλυσίδα σημείωσε βελτίωση στη ρευστότητά της, με τα ταμειακά διαθέσιμα και ισοδύναμα να ανέρχονται σε 13,8 εκατ. ευρώ στο τέλος του 2023, από 8 εκατ. ευρώ το 2022. Η εξυπηρέτηση όλων των υποχρεώσεων της εταιρείας μέσω ιδίων κεφαλαίων και ο μηδενισμός του δανεισμού ενισχύουν την οικονομική της θέση.
Με περισσότερα από 160 καταστήματα σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και μεγάλες τουριστικές περιοχές, η Bazaar επιταχύνει τη γεωγραφική της εξάπλωση, συνδυάζοντας ιδιόκτητα και franchise καταστήματα.
Στόχος της είναι η αύξηση του τζίρου και η ενίσχυση του μεριδίου αγοράς, μέσω της επέκτασης σε περιοχές με υψηλή τουριστική κίνηση.
Η αλυσίδα στοχεύει επίσης στην επέκταση του προϊόντικού της χαρτοφυλακίου, με την προσθήκη νέων private label προϊόντων, αλλά και με την ανάπτυξη ειδικών σειρών προϊόντων για τον τομέα Ho.Re.Ca., ενώ σημαντική είναι η αύξηση των χονδρικών πωλήσεων.