Η Motor Oil εξαγοράζει αλυσίδα σούπερ μάρκετ

Στην Επιτροπή Ανταγωνισμού το deal μέσω του οποίου θυγατρική της Motor Oil αποκτά την αλυσίδα μικρής λιανικής Τwenty Four Shopen.

Η Motor Oil εξαγοράζει αλυσίδα σούπερ μάρκετ

Στον έλεγχο της ΕLETAKO LIMITED, 100% θυγατρικής της CORΕ INNOVATIONS ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ A.E, η οποία με τη σειρά της ελέγχεται πλήρως από την ΜΟΤΟΡ ΟΙΛ (ΕΛΛΑΣ) ΔΙΥΛΙΣΤΗΡΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΑΕ, περνά ο αποκλειστικός έλεγχος διά εξαγοράς από την εταιρία Lanius Limited του 100% των μετοχών της ZENROW Ltd.

Η τελευταία ελέγχει κατά 100% την αλυσίδα «TWENTY 4 SHOPEN» που δραστηριοποιείται στην αγορά της μικρής λιανικής (μίνι-μάρκετς). 

Σχετική γνωστοποίηση της εν λόγω συγκέντρωσης έχει γίνει στην Επιτροπή Ανταγωνισμού στις 31 Οκτωβρίου, όπως ανέφεραν πηγές της ανεξάρτητης αρχής στο euro2day.gr.

Η εταιρεία «CORE INNOVATIONS ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ AE» δραστηριοποιείται στις υπηρεσίες ηλεκτρονικού εμπορίου: λειτουργεί το allsmart.gr, αντιπροσωπεύει κορυφαίους ξένους οίκους στην ευρωπαϊκή αγορά, παρέχοντας ολοκληρωμένες λύσεις για επιχειρήσεις. Επίσης δραστηριοποιείται στη διανομή και στα Logistics και στα καταστήματα ευκολίας (Convenience Stores). 

Η Τwenty Four Shopen στη χρήση του 2022 (τελευταίος δημοσιευμένος ισολογισμός) κατάφερε να αυξήσει σημαντικά τις πωλήσεις της. Η αλυσίδα μίνι μάρκετ που τζίραρε πάνω από 20,98 εκατ. ευρώ στη χρήση του 2022 πέτυχε αύξηση 80,19% του μικτού της κέρδους στα 3,7 εκατ. ευρώ και ανάπτυξη 1.198% στα κέρδη προ φόρων που ανήλθαν 158.299 ευρώ. 

Η αλυσίδα που ξεκίνησε στις αρχές της οικονομικής κρίσης -το 2010- και σήμερα διαθέτει δίκτυο πάνω από 25 καταστημάτων από 22 το 2021 και 17 το 2021, που παραμένει ανοικτό 7 ημέρες την εβδομάδα, 24ώρες το 24ωρο ακόμη και τις αργίες. 

Πρόκειται για ένα μοντέλο λειτουργίας, εντελώς διαφορετικό από αυτό που ισχύει στα υπόλοιπα mainstream σούπερ μάρκετ, που ισχύει όμως στην περίπτωση των περιπτέρων ή των all day cafe. Το συγκεκριμένο δίκτυο εκτός από τα κλασικά προϊόντα που πoυλά ένα σούπερ μάρκετ διαθέτει και καφέ, και προϊόντα άρτου και είδη περιπτέρου, όπως είναι τα τσιγάρα. 

Η αλυσίδα μίνι μάρκετ Twenty four Shopen (24shopen) εκτός από την ανάπτυξη φυσικού δικτύου μπαίνει και στο ηλεκτρονικό εμπόριο ενώ συνεργάζεται με τη Wolt και την efood για παραδόσεις στο σπίτι. Σε ότι αφορά το οικονομικό αποτύπωμα της οι σωρευμένες ζημίες ανέρχονταν στη χρήση του 2022 στο ποσό των 595.488,29 ευρώ, τα ίδια κεφάλαια σε 3.379.511,71 ευρώ και το σύνολο των βραχυπρόθεσμων υποχρεώσεων της σε 1.229.148,65 ευρώ, έναντι συνόλου κυκλοφορούντος ενεργητικού 4.115.740,79 ευρώ. 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v