Στην επίσημη παρουσίαση του πρώτου της προϊόντος, ενός αθλητικού παπουτσιού υψηλών προδιαγραφών ειδικά για τρέξιμο μεγάλων αποστάσεων, προχώρησε χθες η νεοσύστατη ελληνική εταιρεία Ena Athletics.
H startup αθλητικών ειδών έχει ως βασικούς μετόχους τον κ. Αλέξανδρο Λάτση, τον Peter Ruppe, στέλεχος με μακρά εμπειρία στον αμερικανικό κολοσσό της Nike, και τον Εμανουέλε Μπιάνκι, σχεδιαστή υποδημάτων με 20 χρόνια εμπειρία σε μεγάλες φίρμες της μόδας, όπως οι Trussardi, Jean Paul Gaultier, Ungaro, Donna Karan μεταξύ άλλων.
Στο πρώτο διοικητικό της συμβούλιο συμμετέχει ο κ. Ευάγγελος Χρόνης, αντιπρόεδρος του δ.σ. της Lamda Development αλλά και πρόεδρος και μέλος Διοικητικών Συμβουλίων σειράς εταιρειών συμφερόντων του Ομίλου Λάτση και κοινωφελών Ιδρυμάτων. Επίσης η Αργυρώ Αναγνώστου, στέλεχος με διάφορες αρμοδιότητες στις δραστηριότητες Λάτση. Πρόεδρος και CEO είναι ο Θωμάς Θωμαΐδης, στέλεχος με προϋπηρεσία στο βρετανικό ηλεκτρονικό σούπερ μάρκετ Ocado.
Το εμπορικό ντεμπούτο της εταιρείας πραγματοποιείται με το πρώτο κατάστημά της στο Golden Hall και με το ομώνυμο e-shop, ενώ σύμφωνα με τον κ. Θωμαΐδη, η εμπορική ανάπτυξη θα γίνει με στοχευμένες τοποθετήσεις του προϊόντος. Ο ίδιος ανάφερε δε πως μετά το πρώτο μοντέλο που λανσάρει η εταιρεία, το Proto Runner με τιμή 230 ευρώ, θα ακολουθήσει εμπλουτισμός της φίρμας με εξειδικευμένα προϊόντα αθλητικής ένδυσης και υπόδησης.
Αν και ο σχεδιασμός των παπουτσιών ξεκινά από την Ελλάδα και το Μιλάνο (έδρα του σχεδιαστή της εταιρείας), η παραγωγή του γίνεται στην Ασία και σε εξειδικευμένα εργοστάσια.
Σημειώνεται ότι το προϊόν έχουν ήδη χρησιμοποιήσει 300 δρομείς του κλασικού μαραθωνίου της Αθήνας που πραγματοποιήθηκε την προηγούμενη εβδομάδα, ενώ «πρεσβευτές» του προϊόντος είναι οι μαραθωνοδρόμοι Μαρία Πολύζου και Κώστας Χουβαρδάς.