Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Motor Oil: Στο 65-80% η παραγωγική δυνατότητα του διυλιστηρίου μετά τη φωτιά

Με εναλλακτικό σχήμα λειτουργίας η μία εκ των δύο μονάδων διύλισης της εταιρείας, μετά την πυρκαγιά της 17ης Σεπτεμβρίου. Εντός του γ' τριμήνου του 2025 η ολοκλήρωση των εργασιών αποκατάστασης.

Motor Oil: Στο 65-80% η παραγωγική δυνατότητα του διυλιστηρίου μετά τη φωτιά

Η ΜΟΤΟΡ ΟΙΛ (ΕΛΛΑΣ) Α.Ε. ενημερώνει το επενδυτικό κοινό σχετικά με τις επιπτώσεις στη λειτουργία του Διυλιστηρίου της Εταιρείας, εξαιτίας του περιστατικού της φωτιάς που συνέβη την Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2024.

Το περιστατικό αφορούσε στη μία από τις δύο μονάδες διύλισης αργού πετρελαίου (Crude Distillation Unit) που διαθέτει το Διυλιστήριο της Εταιρείας.

Στην παρούσα φάση, πραγματοποιούνται εργασίες στην εν λόγω CDU με σκοπό την πλήρη αποκατάσταση της λειτουργίας της. Επί του παρόντος, δεν είναι δυνατό να προσδιοριστεί ακριβές χρονοδιάγραμμα για το πέρας των εργασιών και η αρχική εκτίμηση είναι ότι θα ολοκληρωθούν εντός του Γ' τριμήνου 2025.

Στο μεσοδιάστημα, μέχρι την ολοκλήρωση των παραπάνω εργασιών, έχει ήδη τεθεί σε εφαρμογή εναλλακτικό σχήμα λειτουργίας για τον μετριασμό των επιπτώσεων με προσαρμογή της τροφοδοσίας και λειτουργίας των μονάδων μετατροπής του Διυλιστηρίου με τη χρήση εναλλακτικών καυσίμων όπως μαζούτ, νάφθα και VGO (Vacuum Gasoil) αντί αργού πετρελαίου.

Η συνολική δυναμικότητα των μονάδων μετατροπής ξεπερνά τη δυναμικότητα των δύο μονάδων διύλισης αργού που διαθέτει το Διυλιστήριο. Κατά το διάστημα υλοποίησης των εργασιών αποκατάστασης, η παραγωγική δυναμικότητα του Διυλιστηρίου της Εταιρείας θα κυμανθεί μεταξύ 65%-80% της συνολικής ονομαστικής δυναμικότητάς του όπως αυτή διαμορφώνεται με συνυπολογισμό της διύλισης αργού πετρελαίου και της επεξεργασίας εναλλακτικών καυσίμων.

Σημειώνεται ότι η Εταιρεία είναι ασφαλισμένη για ζημιές στις εγκαταστάσεις της καθώς και την απώλεια λειτουργικών κερδών λόγω διακοπής λειτουργίας των μονάδων του Διυλιστηρίου της, βάσει της συνήθους πρακτικής.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v