Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Ανοιγμα στην Ινδία από την Coffee Island

Η εταιρεία θα ανοίξει μέχρι τις 10 Δεκεμβρίου κατάστημα στο Δελχί, σε συνεργασία με τοπικό συνεργάτη, αποτελώντας την πρώτη ευρωπαϊκή αλυσίδα καφέ που δραστηριοποιείται στη χώρα.

Ανοιγμα στην Ινδία από την Coffee Island

Στην αγορά της Ινδίας εισέρχεται η ελληνική αλυσίδα καφέ Coffee Island στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδίου διεύρυνσης της παρουσίας της στο εξωτερικό.

Σύμφωνα με όσα ανέφερε εχθές στο πλαίσιο ενημερωτικής εκδήλωσης, ο CEO της Coffee Island, Κωνσταντίνος Κωνσταντινόπουλος, η εταιρεία θα ανοίξει μέχρι τις 10 Δεκεμβρίου κατάστημα στο Δελχί, σε συνεργασία με τοπικό συνεργάτη, αποτελώντας την πρώτη ευρωπαϊκή αλυσίδα καφέ που δραστηριοποιείται στη χώρα.

Την ίδια ώρα, ενισχύει την παρουσία της στην Αίγυπτο, όπου λειτουργεί ήδη 5 καταστήματα με τη δημιουργία μονάδας μεταποίησης καφέ. «Πρόκειται για μια κοινοπραξία στην οποία συμμετέχουμε με ποσοστό 30%», υπογράμμισε ο κ. Κωνσταντινόπουλος συμπληρώνοντας ότι στη συγκεκριμένη μονάδα μεταποίησης καφέ, η οποία ξεκίνησε τη λειτουργία της τον περασμένο μήνα, παράγονται προϊόντα αποκλειστικά για την αγορά της Αιγύπτου. Με αυτό τον τρόπο η εταιρεία σχεδιάζει να εξοικονομήσει πόρους για την ενίσχυση της παρουσίας της σε μια αγορά 110 εκατ. ανθρώπων, εκ των οποίων οι μισοί είναι νέοι.

«Οραματιζόμαστε μια διεθνή εξάπλωση και ένα Coffee Island που να μπορεί να γίνει ένα διεθνές brand» ανέφερε ο κ. Κωνσταντινόπουλος, περιγράφοντας το όραμα της διοίκησης. Όπως εξήγησε, η ελληνική αλυσίδα καφεστίασης, ξεκινώντας πριν από 25 χρόνια από την Πάτρα, λειτουργεί 430 καταστήματα σε 50 νομούς και 97 πόλεις της Ελλάδας, καθώς και πάνω από 60 σημεία στο εξωτερικό (Κύπρο, Λονδίνο, Ελβετία, Ρουμανία, Ισπανία, Καναδά, Αίγυπτο, Ντουμπάι, Βουλγαρία, Χονγκ-Κονγκ και Γαλλία), σε 4 ηπείρους.

Απασχολεί πάνω από 220 εργαζόμενους και συνεργάζεται με περισσότερους από 513 επιχειρηματίες μέσω δικαιόχρησης, ενώ στο δίκτυό της απασχολούνται πάνω από 3.500 εκπαιδευμένοι barista και διανομείς, στηρίζοντας περισσότερες από 4.000 οικογένειες. Με συνεργασία με 1.200 ελληνικές προμηθευτικές εταιρείες, συμβάλλει ενεργά στην ελληνική οικονομία.

Μεγάλη δύναμη της εταιρείας είναι η ιδιόκτητη μονάδα στην Πάτρα, η οποία σύμφωνα με τον κ. Κωνσταντινόπουλο, αποτελεί πλέον ένα διεθνές HUB διαχείρισης ωμού καφέ όπου μεταποιούνται πάνω από 1.800 τόνοι ετησίως. Σημειώνεται ότι εφέτος ολοκληρώνεται ένα πλάνο επενδύσεων ύψους 8,5 εκατ. ευρώ που ξεκίνησαν το 2021, το 80% του οποίου αφορούσε το εργοστάσιο στην Πάτρα και περιελάμβανε, μεταξύ άλλων, νέες γραμμές παραγωγής, σύγχρονα μηχανήματα και βελτιστοποίηση της παραγωγικής διαδικασίας.

Σε ό,τι αφορά τις οικονομικές επιδόσεις, το 2023 ο κύκλος εργασιών άγγιξε τα 37 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 8% σε σχέση με το 2022. Ο συστημικός τζίρος (συμπεριλαμβανομένου του τζίρου των franchisees) ξεπέρασε τα 130 εκατ. ευρώ. Για τη φετινή χρονιά, η ανάπτυξη της Coffee Island εκτιμάται γύρω στο 8%, στα ίδια επίπεδα με πέρυσι, ενώ η διοίκηση επικεντρώνεται στον εξορθολογισμό του δικτύου στην ελληνική αγορά και στο πλαίσιο αυτό, επικαιροποιεί συνεργασίες franchise.

Αναφερόμενος στην αγορά του καφέ, ο κ. Κωνσταντινόπουλος υποστήριξε ότι ο κλάδος μετά την πανδημία έχει υποστεί τρομακτικές αλλαγές. Οι αυξήσεις της πρώτης ύλης ξεπέρασαν το 60% και σε κάποιες περιπτώσεις το 100%. «Ο κλάδος βάλλεται σε τεράστιο βαθμό», ανέφερε χαρακτηριστικά και συμπλήρωσε ότι η εταιρεία προσπαθεί να ελέγξει την εφοδιαστική αλυσίδα και να περνά όσο γίνεται μικρότερες ανατιμήσεις στα προϊόντα έχοντας αυξήσει τους τελευταίους 12 μήνες τις τιμές κατά περίπου 20 λεπτά, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ. Ωστόσο, δεν απέκλεισε μια νέα ανατίμηση στο μέλλον λόγω μιας σειράς παραγόντων κόστους, από τις ανατιμήσεις στην πρώτη ύλη μέχρι τους νέους κανονισμούς όπως το deforestation που υποχρεώνει τους εισαγωγείς καφέ να αποδεικνύουν ότι το προϊόν που εισάγουν δεν προέρχεται από δέντρα που έχουν αναπτυχθεί μετά από αποψίλωση δασών.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v