Η Χαλκιαδάκης Α.Ε., η κορυφαία αλυσίδα σούπερ μάρκετ της Κρήτης, συνεχίζει την πορεία της προς τη βιώσιμη ανάπτυξη, επιτυγχάνοντας ισχυρά οικονομικά αποτελέσματα για το 2023, με παράλληλη ενίσχυση και ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού της.
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, η εταιρεία κατέγραψε αύξηση του τζίρου κατά 15,3%, που ανέρχεται στα 220 εκατομμύρια ευρώ και οριακή μεν αλλά ενίσχυση του ετήσιου μεριδίου αγοράς της στην Κρήτη. Η μικτή κερδοφορία υποχώρησε κατά 0,33% σε σχέση με το 2022, στην προσπάθειά της για συγκράτηση των τιμών, ενώ τα κέρδη της αυξήθηκαν κατά 3,2 εκατ. ευρώ στα 12,9 εκατ. ευρώ.
Σε αυτές τις επιδόσεις, καίρια ήταν η συμβολή των 1.770 εργαζόμενών της, το πολυκαναλικό επίπεδο εξυπηρέτησης και οι ανταγωνιστικές τιμές που προσφέρει η κρητική αλυσίδα στους καταναλωτές της. Κάτι που αποτυπώνεται και στις έρευνες ικανοποίησης πελατών, με βάση τις οποίες η αλυσίδα λαμβάνει βαθμολογία 8,97 στα 10. Εξίσου σημαντικό είναι επίσης το γεγονός ότι 9 στους 10 εργαζομένους της (ποσοστό 88,39%) εκφράζει υπερηφάνεια για τον εργασιακό του χώρο. [Πηγή: Διετής Επαναλαμβανόμενη Έρευνα Ικανοποίησης Εργαζομένων από το Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο].
Bonus και αυξήσεις μισθών ύψους 2 εκατ. ευρώ στους 1.770 εργαζομένους της
Η δέσμευση της Χαλκιαδάκης Α.Ε. προς τους εργαζομένους της είναι εμφανής στις μισθολογικές αυξήσεις, στη στήριξη της πολυτεκνίας αλλά και στα bonus που δίνει τα τελευταία χρόνια. Μόλις την προηγούμενη εβδομάδα, κατέβαλε 300 ευρώ σε όλους τους εργαζομένους της, ως «ευχαριστώ» για την άψογη εξυπηρέτηση που προσφέρουν στους πελάτες της. Το συνολικό ποσό της παροχής ξεπέρασε τις 515.000 ευρώ.
Παράλληλα, από τις αρχές της χρονιάς έχει προχωρήσει σε αυξήσεις στους μισθούς των εργαζομένων της ύψους άνω των 1,45 εκατ. ευρώ. Οι αυξήσεις αυτές συνδέονται με την παραγωγικότητα και με το «ξεπάγωμα» ωρίμανσης.
Έξτρα παροχές που έχουν σχεδιαστεί για να παρέχουν στον εργαζόμενο την αναγκαία ευελιξία, ασφάλεια και (υπο)στήριξη για να αντιμετωπίσει σημαντικές στιγμές της ζωής του με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, ξεπερνούν τις 140.000 ευρώ για το 9μηνο του 2024.
Η ικανοποίηση και η εξέλιξη των εργαζομένων στο επίκεντρο της στρατηγικής
Αναγνωρίζοντας τη σημασία της συνεχούς μάθησης, η Χαλκιαδάκης Α.Ε. παρείχε περισσότερες από 2.500 ώρες εκπαίδευσης σε διάφορους τομείς, από τη διαχείριση του χρόνου έως τις τεχνικές δεξιότητες, με περισσότερα από 35 σεμινάρια.
Η Ακαδημία Χαλκιαδάκης, με έξι εκπαιδευτικά κέντρα σε όλη την Κρήτη, προσφέρει εκπαιδευτικά προγράμματα σε συνεργασία με ακαδημαϊκά ιδρύματα και επαγγελματίες του κλάδου.
Οι τρεις πυλώνες της Ακαδημίας είναι η Σχολή Διοίκησης, που παρέχει Προγράμματα Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού, Business Management και Εταιρικής Επικοινωνίας. Ο δεύτερος πυλώνας της, η Σχολή Λειτουργιών, περιλαμβάνει τα προγράμματα για χρήση Η/Υ, εκμάθησης ξένων γλωσσών και γενικότερα on the job training για τις ειδικότητες των καταστημάτων της.
Ο τρίτος πυλώνας της Ακαδημίας «Μαζί φτιάχνουμε έναν πιο Χαρούμενο κόσμο» αφορά την προσωπική εξέλιξη, αυτοβελτίωση και ενίσχυση της κοινωνικής υπευθυνότητας των εργαζομένων με προγράμματα όπως Πρώτες βοήθειες, Σχολή Γονέων, Διαχείριση Άγχους, Πρόληψης της Κακοποίησης, Ίσες Ευκαιρίες για Όλους, Οδικής Ασφάλειας κ.α.
Με τον τρόπο αυτό η εταιρεία έχει αναπτύξει ένα ολοκληρωμένο σύστημα εκπαίδευσης σε επαγγελματικές και οριζόντιες δεξιότητες που διασφαλίζει την ανάπτυξη των εργαζομένων της και αναγνωρίζεται στον κλάδο της λιανικής (GOLD Award στην κατηγορία «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού» 2023).
Η επέκταση οδηγεί στην ανάπτυξη
Τη φετινή χρονιά, η Κρητική αλυσίδα Χαλκιαδάκης επεκτείνει περαιτέρω το αποτύπωμά της με δύο νέα καταστήματα «Happy Home Χαλκιαδάκης» στο Ηράκλειο και στο Γάζι, ενώ εντός των επόμενων ημερών πρόκειται να λειτουργήσει το νέο κατάστημα «Χαλκιαδάκης Max» στο Γάζι.
Το concept Happy Home προσφέρει ευρεία γκάμα προϊόντων για το σπίτι σε ανταγωνιστικές τιμές, υποστηριζόμενο από την αξιόπιστη ποιότητα της αλυσίδας. Ταυτόχρονα, ολοκληρώνονται οι ανακαινίσεις των καταστημάτων της αλυσίδας στην Ιεράπετρα, τη Χερσόνησο και τα Μάλια για την περαιτέρω βελτίωση της εμπειρίας των πελατών, με μεγαλύτερη ποικιλία προϊόντων.