Uni Systems: Συστήνει ΑΙ σύμβουλο πωλήσεων αυτοκινήτων για την BMW Σφακιανάκης

Ο Ιάσονας είναι αλληλοεπιδρά με τους πελάτες μέσω βίντεο και φωνής. Θα παρέχει αρχικά πληροφορίες για τα μοντέλα της BMW Σφακιανάκης με πρόβλεψη τον εμπλουτισμό δεδομένων στο μέλλον.

Uni Systems: Συστήνει ΑΙ σύμβουλο πωλήσεων αυτοκινήτων για την BMW Σφακιανάκης

Η Uni Systems, με τη συνεργασία της SmartRep, δημιούργησε μέσω Τεχνητής Νοημοσύνης και παρουσιάζει τον Ιάσονα, τον πρώτο ψηφιακό σύμβουλο πωλήσεων αυτοκινήτων στην Ελλάδα για την BMW Σφακιανάκης, μέλος του ομίλου Σφακιανάκη.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση ο Ιάσονας είναι ΑΙ Video Concierge και αλληλεπιδρά με τους πελάτες μέσω βίντεο και φωνής, προσφέροντας μια μοναδική εμπειρία πωλήσεων που ξεπερνά την απλή ανταλλαγή γραπτών μηνυμάτων, όπως συνηθίζεται στα απλά chatbots.

Ο ψηφιακός βοηθός θα παρέχει αρχικά πληροφορίες για τα μοντέλα της BMW Σφακιανάκης με πρόβλεψη τον εμπλουτισμό δεδομένων για όλα τα μοντέλα στο άμεσο μέλλον. Εκτός των πληροφοριών, προσφέρει επιπλέον τη δυνατότητα συλλογής στοιχείων, προγραμματισμού δοκιμαστικών διαδρομών (test drives) και ραντεβού με σύμβουλο πωλήσεων.

Στις λειτουργίες του περιλαμβάνεται επίσης η παροχή πολύτιμων στοιχείων κύριων δεικτών απόδοσης (KPI’s) που επιτρέπουν στην BMW Σφακιανάκης να διαχειρίζεται αποτελεσματικά τις δυνατότητες του ψηφιακού βοηθού και να τις βελτιώνουν βάσει των αναγκών και των απαιτήσεων των πελατών.

Ο Πάνος Χελιώτης, Enterprise & Telco BU Director της Uni Systems ανέφερε μεταξύ άλλων:

«Είναι πάντοτε χαρά μας να υποστηρίζουμε τις προσπάθειες ψηφιακής αναβάθμισης των πελατών μας προσφέροντάς τους τη δυνατότητα απαράμιλλης εξυπηρέτησης πελατών, ταχύτητα, εξατομίκευση και διαθεσιμότητα 24/7. Σε ό,τι αφορά το συγκεκριμένο έργο, ταυτίστηκαν οι τεχνολογικές μας δυνατότητες με το όραμα μιας εκ των κορυφαίων εταιρειών αυτοκίνησης της ελληνικής αγοράς, με αποτέλεσμα τη δημιουργία ενός ρηξικέλευθου συστήματος εξυπηρέτησης πελατών που θα αποτελέσει ορόσημο για τη συγκεκριμένη αγορά.»

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v