Ρυθμίσεις οφειλών άνω των 880 εκατ. ευρώ έχει πραγματοποιήσει η Ιntrum στην Ελλάδα από την αρχή του έτους, σε συνεργασία με 15,8 χιλ. ιδιώτες και επιχειρήσεις.
Πηγές της εταιρείας υποστηρίζουν ότι πάγια στρατηγική της είναι η επιδίωξη συναινετικών λύσεων και στο πλαίσιο αυτό εξαντλεί όλα τα διαθέσιμα μέσα προκειμένου να βρεθεί συμβιβαστική λύση, κάτι που αποδεικνύεται από το μικρό ποσοστό πλειστηριασμών επί του συνόλου των υποθέσεων που διαχειρίζεται.
Στη διαδικασία ρύθμισης μέσω του Εξωδικαστικού Mηχανισμού, στην πολυπληθέστερη κατηγορία ρυθμίσεων (οφειλές κάτω από 250.000 ευρώ), η εγκρισιμότητα κινείται σε πολύ υψηλό επίπεδο και έφθασε τον μήνα Ιούλιο στο 89%, αναδεικνύοντας την Intrum στην πρώτη θέση μεταξύ servicers και τραπεζών όσον αφορά την εγκρισιμότητα.
Στο επίκεντρο της εξυπηρέτησης της εταιρείας διαχείρισης απαιτήσεων βρίσκεται η διαδικτυακή πλατφόρμα My Intrum Portal, η οποία επιτρέπει άμεση και προσωποποιημένη επικοινωνία για την ενημέρωση των οφειλετών με διαφάνεια, ταχύτητα και αποτελεσματικότητα.
Η Intrum Hellas διατηρεί μια σταθερά ανοδική πορεία μεγεθών και στο πλαίσιο αυτό, προχώρησε σε μείωση μετοχικού κεφαλαίου κατά 44,6 εκατ. ευρώ, κίνηση που αποδίδεται από τις συγκεκριμένες πηγές σε μια προσπάθεια εξορθολογισμού της κεφαλαιακής της βάσης σε σχέση με τα δεδομένα της εγχώριας αγοράς.