Tea time για την οικογένεια Σεπετά, νέα επιχειρηματική κίνηση

Η είσοδος στην κατηγορία του έτοιμου προς κατανάλωση τσαγιού, οι επιδόσεις, το βαρύ επενδυτικό πρόγραμμα και το σχέδιο για αύξηση 20% της παραγωγής της εταιρείας που παράγει το νερό Βίκος.

Tea time για την οικογένεια Σεπετά, νέα επιχειρηματική κίνηση

Γνωστή κυρίως για το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος και τα αναψυκτικά της, η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων αποφάσισε να εισέλθει και στην κατηγορία του έτοιμου προς κατανάλωση τσαγιού.

Αυτή η κίνηση σηματοδοτεί ένα σημαντικό βήμα στη διαφοροποίηση του προϊοντικού της μίγματος, προκειμένου να ανταποκριθεί στις προτιμήσεις των καταναλωτών με ένα προϊόν που σημειώνει υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης.

Όμως εκτός από την κάλυψη των καταναλωτικών αναγκών, η επέκταση σε μια νέα, για την εταιρεία, κατηγορία δίνει τη δυνατότητα στην οικογένεια Σεπετά να ενισχύσει τη θέση της σε διάφορα εμπορικά κανάλια, συμπεριλαμβανομένων των σούπερ μάρκετ και του κλάδου HORECA (ξενοδοχεία, εστιατόρια και καφέ).

Ειδικά στο κανάλι του HORECA -σήμερα απορροφά το 60% του όγκου της παραγωγής της- η ηπειρώτικη βιομηχανία για να ενισχύσει την παρουσία της εκεί σχεδιάζει να επενδύσει σημαντικά σε υποδομές, συμπεριλαμβανομένης της ανάπτυξης επιπλέον 2.000 ψυγείων. Σήμερα ο στόλος ψυγείων που έχει τοποθετήσει αγγίζει τις 10.000 μονάδες. Αυτή η επένδυση αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής για την ενίσχυση των σχέσεων και του επιπέδου εξυπηρέτησης των συνεργατών της.

Σύμφωνα με τον Κωνσταντίνο Σεπετά, Vice President της εταιρείας, η ανάπτυξη που πέτυχε πέρυσι η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων «προκύπτει από την αύξηση των σημείων διανομής και πώλησης». Με τον ίδιο να σημειώνει κατά τη διάρκεια χθεσινής συνέντευξης τύπου: «Ο στόχος μας είναι να φτάσουν τα προϊόντα μας σε κάθε σημείο ανά την Ελλάδα. Καθοριστικό ρόλο σ’ αυτό παίζει το γεγονός ότι η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων επενδύει και διαθέτει μεγάλους αποθηκευτικούς χώρους και έχει τη δυνατότητα να διαχειριστεί μεγάλο όγκο προϊόντων, καλύπτοντας ανάγκες ακόμα και σε δύσκολες συνθήκες υψηλής ζήτησης όπως φέτος».

Αναφερόμενος στις οικονομικές επιδόσεις ο κ. Κ. Σεπετάς είπε πως πέρυσι οι πωλήσεις αυξήθηκαν 12,34% στα 118,022 εκατ. ευρώ, τα κέρδη προ φόρων υπερτριπλασιάστηκαν ξεπερνώντας τα 13,614 εκατ. ευρώ και ο αριθμός του ανθρώπινου δυναμικού αυξήθηκε περίπου 8% και έφτασε τα 552 άτομα.

Την ίδια στιγμή, η εταιρεία συνεχίζει να επενδύει στις παραγωγικές εγκαταστάσεις στο Καλπάκι Ιωαννίνων. Μέσω αυτού του επενδυτικού γύρου, ο στόχος είναι να αυξηθεί ο συνολικός όγκος παραγωγής κατά 20%, δήλωσαν τα μέλη της οικογένειας Σεπετά, απαντώντας σε σχετική ερώτηση του Euro2day.gr.

Σύμφωνα με τον κ. Παύλο Σεπετά, Operations & Tech Director: «Μέσα σε 7 μήνες από την ημέρα της υπογραφής της δανειακής σύμβασης με το Ταμείο Ανάκαμψης, έχουμε ήδη υπογράψει και υλοποιούμε έργα αξίας 42 εκατ. ευρώ, από το σύνολο των 62,8 εκατ. της επένδυσης. Ο στόχος είναι να έχει ολοκληρωθεί το 100% της επένδυσης έως το καλοκαίρι του 2026, και αυτό γιατί έχουν ήδη εντοπιστεί οι ανάγκες και έχει ξεκινήσει ο σχεδιασμός για τις νέες επενδύσεις που θα πρέπει να υλοποιηθούν μετά το καλοκαίρι του 2026».

Με τον Ρηγίνο Σεπετά, Project & Strategy Director, να σημειώνει: «Το επόμενο βήμα της Ηπειρωτικής Βιομηχανίας Εμφιαλώσεων βρίσκεται σε άμεση συνάρτηση με τον τόπο μας. Για όσους επιλέγουν να φύγουν από μεγάλες πόλεις για να κερδίσουν γνώση και εμπειρία, το όραμά μας είναι να γίνουν τα Ιωάννινα το καλύτερο μέρος να ζεις και να εργάζεσαι, καθώς δημιουργούν νέες ευκαιρίες απασχόλησης και καινοτομίας για όλους».

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v