Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Προχωρά η 5άστερη επένδυση του εφοπλιστή Κολλάκη στo Κιοτάρι της Ρόδου

Άναψε το «πράσινο φως» ο Δήμος Ρόδου για την επένδυση των 10 εκατομμυρίων ευρώ. Θα κατασκευαστεί σε διάστημα 20 μηνών. Η δυναμικότητα φτάνει τις 112 κλίνες.

Προχωρά η 5άστερη επένδυση του εφοπλιστή Κολλάκη στo Κιοτάρι της Ρόδου

Ένα βήμα πιο κοντά στην αδειοδότησή του βρίσκεται το project του Στέφανου-Παντελή Κολλάκη, γιου του εφοπλιστή Λου Κολλάκη (φωτ.) -όπως έχει επικρατήσει να τον αποκαλούν- που έχει δρομολογηθεί στην περιοχή Κιοτάρι της Ρόδου.

Πριν από λίγες ημέρες, η δημοτική κοινότητα Ασκληπιείου γνωμοδότησε θετικά επί της "Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων" (ΜΠΕ) που αφορά την επένδυση των 10 εκατ. ευρώ στη νότια Ρόδο, ανάβοντας επί της ουσίας το «πράσινο φως» για την υλοποίηση του project. Φορέας της επένδυσης είναι η «ΑΚΤΑΙΑΛΙΑ Ξενοδοχειακές και Τουριστικές Επιχειρήσεις Μονοπρόσωπη Α.Ε.», ιδρυτής της οποίας είναι ο Στέφανος-Παντελής Κολλάκης.

Η σχετική ΜΠΕ βρισκόταν αναρτημένη σε δημόσια διαβούλευση μέχρι τις 3 Σεπτεμβρίου, με τις αρμόδιες υπηρεσίες να γνωστοποιούν η μία μετά την άλλη τις γνωμοδοτήσεις τους. Στο πλαίσιο αυτό, θετικά υπό όρους, έχουν γνωμοδοτήσει μέχρι στιγμής η Εφορεία Αρχαιοτήτων Δωδεκανήσου, η διεύθυνση Αγροτικής Οικονομίας Νοτίου Αιγαίου της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, καθώς και η διεύθυνση Υδάτων Νοτίου Αιγαίου της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αιγαίου.

Αρνητικά γνωμοδότησε η διεύθυνση Δημόσιας Υγείας Δωδεκανήσου, καθώς, όπως αναφέρει, διαπιστώνονται ουσιώδεις ελλείψεις σε ό,τι αφορά το αντικείμενο αρμοδιότητάς της εν λόγω υπηρεσίας. Στη σχετική γνωμοδότηση επισημαίνεται, μεταξύ άλλων, ότι «Για την δεξαμενή αερισμού δεν έχουν δοθεί οι υπολογισμοί για το ρυπαντικό φορτίο, οι απαιτήσεις και υπολογισμοί σε οξυγόνο, διαχυτές, περιστροφικοί αεριστήρες με τα στοιχεία τους και οι εφεδρείες αυτών. Για τη δεξαμενή απολύμανσης δεν αναφέρονται στη μελέτη επεξεργασίας και διάθεσης λυμάτων το γινόμενο υπολειμματικού χλωρίου επί το χρόνο επαφής και η εμβολοειδής ροή».

H επένδυση

Το project του Στέφανου-Παντελή Κολλάκη προβλέπει την ανάπτυξη ξενοδοχειακής μονάδας 5 αστέρων, δυναμικότητας 112 κλινών, που στοχεύει στον περαιτέρω εμπλουτισμό των τουριστικών υπηρεσιών του νησιού των Ιπποτών.

Σύμφωνα με τον σχεδιασμό της εταιρείας, το τουριστικό συγκρότημα θα αποτελείται από ένα κεντρικό κτίριο και από 9 τυπολογίες διαμερισμάτων που θα κατασκευαστούν σε σύνθετα κτίρια με ιδιωτικές πισίνες. Με βάση το χρονοδιάγραμμα, το ξενοδοχείο θα λειτουργήσει σε διάστημα περίπου 20 μηνών από την έναρξη των οικοδομικών εργασιών. Θα είναι εποχικής λειτουργίας και θα απασχολεί περίπου 40 εργαζομένους.

O συντελεστής δόμησης και ο συντελεστής κάλυψης είναι 18%, με την επιτρεπόμενη δόμηση και την επιτρεπόμενη κάλυψη να διαμορφώνονται σε 3.098,42 τ.μ. σε ένα ακίνητο περίπου 17 στρεμμάτων, που βρίσκεται εκτός εγκεκριμένου ρυμοτομικού σχεδίου.

Ως προς τη χρηματοδότηση της επένδυσης, όπως αναφέρεται στη σχετική ΜΠΕ, το σχήμα «θα αποτελείται από ίδια κεφάλαια κατά 40% περίπου, δανεισμό σε ποσοστό 30% και κρατική επιχορήγηση από αναπτυξιακό νόμο 21% σε συνδυασμό με επιπλέον φορολογική απαλλαγή 9% εφόσον αυτό καταστεί εφικτό». Σε διαφορετική περίπτωση, όπως επισημαίνεται, ο δανεισμός και η αυτοχρηματοδότηση θα μοιραστούν ισόποσα στο 50% για τον καθένα.

Η επένδυση της Χίου

Η ενασχόληση της εφοπλιστικής οικογένειας Κολλάκη στον ξενοδοχειακό κλάδο μετρά πάνω από 10 χρόνια, με το πρώτο project να αφορά την κατασκευή ενός 5άστερου συγκροτήματος στις παλιές εγκαταστάσεις των Κεραμείων στη Χίο.

Το συγκεκριμένο project, το οποίο παρότι πέρασαν αρκετά χρόνια ακόμη δεν έχει ολοκληρωθεί, προβλέπει, μεταξύ άλλων, την κατασκευή ενός υπερπολυτελούς ξενοδοχειακού συγκροτήματος, ενός συγκροτήματος επιπλωμένων δωματίων 5 αστέρων, δύο συγκροτημάτων επιπλωμένων διαμερισμάτων επίσης 5 αστέρων, ενός μουσείου και μιας μαρίνας ελλιμενισμού σκαφών αναψυχής, στην περιοχή του εργοστασίου των πρώην Κεραμείων.

Για την υλοποίηση του συγκεκριμένου έργου, ο εφοπλιστής Λ. Κολλάκης είχε υποβάλει αίτηση στην Enterprise Greece για ένταξή του στο καθεστώς των στρατηγικών επενδύσεων (fast track).

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v