Η διαδρομή από την «Εβγα της γειτονιάς» στα efood Local

Crash test της efood στο «φυσικό δίκτυο». Ποια τα σχέδια, τι προσφέρει και γιατί αποφάσισε να κατέβει στο… πεζοδρόμιο. Λειτουργεί ήδη το πρώτο κατάστημα στο Γουδί. Ακολουθεί το Χαλάνδρι.

Η διαδρομή από την «Εβγα της γειτονιάς» στα efood Local

Από την εποχή που ο Ζήκος παρέδιδε τα ψώνια στους πελάτες του κυρ Παντελή, σε μια από τις πιο cult ελληνικές ταινίες, έχουν περάσει έξι δεκαετίες και επτά από την εποχή που οι Αφοί Σουραπά «έστησαν» την «Έβγα της γειτονιάς», τον πρόδρομο των c-stores.

Στη διάρκεια αυτής της περιόδου, η ελληνική αγορά λιανεμπορίου πέρασε από αρκετές μεταμορφώσεις, με την πιο πρόσφατη να περιλαμβάνει τη μετάβαση στην ψηφιακή εποχή.

Ένα καθαρόαιμο παιδί της γενιάς Z που εδραίωσε τις online αγορές στην Ελλάδα και ανδρώθηκε μέσω αυτών είναι και η efood, που σήμερα, 13 χρόνια από την ίδρυσή της, αποφάσισε να επιστρέψει στις ρίζες του εμπορίου.

Λίγα βήματα από τα νοσοκομεία Παίδων και Λαϊκό, η efood που ανήκει στην DeliveryHero, λειτουργεί εδώ και λίγες εβδομάδες το Efood Local, ένα νέο concept καταστήματος με διευρυμένο ωράριο για τα καθημερινά ψώνια σε μια αγορά που τζιράρει περί τα 2 δισ. ευρώ.

Στα καταστήματα efood Local, όπως είπε ο General Manager της efood Χάρης Τάκας κατά τη διάρκεια χθεσινής συνέντευξης τύπου, με αφορμή τη δημιουργία αυτού του νέου concept, η εστίαση δίνεται στην καθημερινή εξυπηρέτηση της γειτονιάς, με χαρακτηριστικά στοιχεία τη γωνία του καφέ και τη ζεστή γωνιά.

Το προϊοντικό μείγμα περιλαμβάνει περίπου 2.000 κωδικούς και κατηγορίες προϊόντων, όπως κάβα, προϊόντα ψυγείου, σνακ και καπνικά. Τα καταστήματα του δικτύου -σ.σ. το δεύτερο θα λειτουργήσει στο Χαλάνδρι- θα λειτουργούν επτά ημέρες την εβδομάδα με διευρυμένο ωράριο, από νωρίς το πρωί έως τα μεσάνυχτα, ενώ η 24ωρη λειτουργία δεν αποκλείεται.

Ο κ. Τάκας ανέφερε πως το δίκτυο θα αναπτυχθεί με τη μέθοδο του franchise. Με τον ίδιο να σημειώνει πως το μοντέλο απευθύνεται περισσότερο σε έναν ικανό operator με την ομάδα του, παρά σε έναν μεγάλο επενδυτή.

Πάντως το πλάνο ανάπτυξης του δικτύου θα αποφασιστεί το επόμενο εξάμηνο. «Θέλουμε καταστήματα που να υπάρχει διέλευση πεζών και ήπια διέλευση αυτοκινήτων, πυκνοκατοικημένες περιοχές. Σε αυτή τη φάση, η έμφαση θα δοθεί στην Αθήνα», είπε ο ίδιος, ο οποίος απαντώντας σε ερώτηση του Euro2day.gr αν υπάρχει κανιβαλισμός με τους πελάτες της efood, ανέφερε ότι δεν τίθεται τέτοιο θέμα.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v