Έως και 60% το όφελος της επένδυσης στην Τεχνητή Νοημοσύνη για τις ελληνικές επιχειρήσεις

Το γεγονός αυτό διευρύνει σταθερά τις κατηγορίες επιχειρήσεων και κλάδων που τοποθετούνται και επενδύουν στην τεχνολογία αυτή, επισημαίνει η Satori Analytics.

Έως και 60% το όφελος της επένδυσης στην Τεχνητή Νοημοσύνη για τις ελληνικές επιχειρήσεις

Σύμφωνα με τα στοιχεία πωλήσεων της Satori Analytics για το πρώτο 6μηνο του 2024, τα πλεονεκτήματα της αξιοποίησης της Τεχνητής Νοημοσύνης (ΑΙ) καταγράφουν ROI που κυμαίνεται από 30 έως και 60% σε επίπεδο μείωσης κόστους, βελτιστοποίησης διαδικασιών και απομείωσης χρόνου απόκρισης.

Το γεγονός αυτό διευρύνει σταθερά τις κατηγορίες επιχειρήσεων και κλάδων που τοποθετούνται και επενδύουν στην τεχνολογία αυτή, με το ποσοστό των ελληνικών εισηγμένων εταιρειών που εξετάζουν ή υλοποιούν ήδη λύσεις ΑΙ να υπολογίζεται στο 50%, σημειώνει η σχετική ανακοίνωση.

Με συνεργασίες που εκτείνονται από τον Τραπεζικό τομέα, στο Λιανεμπόριο, αλλά και σε πιο παραδοσιακούς κλάδους όπως η Ενέργεια και οι Κατασκευές, η εταιρεία υλοποιεί έργα ΑΙ σε όλο το φάσμα του εκάστοτε οργανισμού. Από τη βελτίωση της εμπειρίας του καταναλωτή, τη βελτιστοποίηση εσωτερικών διαδικασιών, τη δημιουργία βοηθών ΤΝ των εργαζομένων, μέχρι και τη δημιουργία καινοτόμων λύσεων και νέων καναλιών εσόδων.

«Τα οφέλη της αξιοποίησης της ΤΝ είναι μετρήσιμα και απτά. Τα επόμενα δύο χρόνια εκτιμούμε πως θα είναι κρίσιμα προκειμένου οι ελληνικές επιχειρήσεις να διαμορφώσουν και να ξεκινήσουν να υλοποιούν μια στρατηγική αξιοποίησης και ανάπτυξης ΤΝ που θα τις διατηρήσει ανταγωνιστικές και θα αυξήσει τις ευκαιρίες ανάπτυξής τους, εντός ή και εκτός συνόρων», σύμφωνα με τον ιδρυτή και δ/νοντα σύμβουλο της Satori Analytics, κ. Μιχάλη Γεωργακόπουλο.

Αποκωδικοποιώντας την τωρινή κατάσταση της διείσδυσης της ΤΝ στο ελληνικό επιχειρείν και τους όρους που αυτή μπορεί να επιφέρει το μέγιστο ανά περίπτωση όφελος, η Satori οργανώνει το ετήσιο κλειστό συνέδριό της την προσεχή Πέμπτη, 12 Σεπτεμβρίου, στην Αθήνα.

Στην εκδήλωση που φέτος έχει τίτλο «From AI to ROI», ομιλητές από κορυφαίες εταιρείες στη χώρα και συνεργάτες της Satori, όπως -μεταξύ άλλων- MotorOil Group, Olympia Group, Vodafone, Παπαστράτος, Coca Cola HBC, Lamda Development, Eurobank, Τράπεζα Πειραιώς, Όμιλος Fourlis, Archirodon, θα περιγράψουν την εμπειρία και τα πλεονεκτήματα που καταγράφουν σε επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών, βελτιστοποίησης διαδικασιών, αύξησης αποτελεσματικότητας, αλλά και τους όρους που αυτή η μετάβαση στο νέο περιβάλλον ευκαιριών που ενέχει η χρήση της ΤΝ μπορεί να γίνει με τον πλέον αποδοτικό και ομαλό για την εκάστοτε επιχείρηση τρόπο.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v