Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Στην 88η ΔΕΘ θα συμμετάσχει η ΕΥΑΘ

Οι επισκέπτες θα δουν ψηφιακό υλικό από τις νέες τεχνολογίες που εφαρμόζει η εταιρεία με αιχμή την προμήθεια ρεύματος από αιολικά και φωτοβολταϊκά πάρκα, τις κοινωνικές της δράσεις, αλλά και τις νέες υπηρεσίες που προσφέρει μέσω ΜyΕyathPortal και myΕYATH app.

Στην 88η ΔΕΘ θα συμμετάσχει η ΕΥΑΘ

Με πρόσημο βιωσιμότητας «πηγαίνει» στη φετινή 88η ΔΕΘ η ΕΥΑΘ προβάλλοντας τη δράση της στο τρίπτυχο ESG και τις πολιτικές βιώσιμης ανάπτυξης που ακολουθεί.

Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, για άλλη μια χρονιά στο Περίπτερο 15, σταντ 40, οι επισκέπτες θα μπορούν να δουν ψηφιακό υλικό από τις νέες, καινοτόμες τεχνολογίες που εφαρμόζει η ΕYΑΘ στην επιχειρησιακή της καθημερινότητα, με αιχμή την προμήθεια ηλεκτρικού ρεύματος από αιολικά και φωτοβολταϊκά πάρκα (PPAs), δράσεις της για τον άνθρωπο και την τοπική κοινωνία, όπως ο καθαρισμός του θαλάσσιου μετώπου της Θεσσαλονίκης, κι επίσης τις νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες που παρέχει στους καταναλωτές της μέσω του ΜyΕyathPortal και του myΕYATH app.

Συγκεκριμένα, το MyΕyathPortal μας δίνει πλέον τη δυνατότητα να λαμβάνουμε προσωπικές ειδοποιήσεις για προγραμματισμένες διακοπές νερού στην περιοχή μας, με ενημέρωση για την πορεία των εργασιών και πρόβλεψη για την αποκατάσταση της ύδρευσης. Εύκολα και άμεσα μέσω e-mail ή ειδοποίηση στο κινητό μας, ώστε να πάρουμε έγκαιρα τα μέτρα μας. Επίσης, μπορούμε πλέον να κλείνουμε πολύ απλά μέσω του portal ραντεβού για τις συναλλαγές μας με την EΥΑΘ, με ενημέρωση για την ακριβή τοποθεσία στον χάρτη, καθώς και για όλα τα δικαιολογητικά που πρέπει να έχουμε μαζί μας. Μπορούμε να κρατάμε το ιστορικό των συναλλαγών μας και μάλιστα να λαμβάνουμε έγκαιρα υπενθύμιση μέσω e-mail ή ειδοποίηση στην εφαρμογή, ώστε να επιβεβαιώνουμε ή να ακυρώνουμε το ραντεβού από τον υπολογιστή ή το κινητό μας.

Σημειωτέον ότι η επικοινωνία μας με την EΥΑΘ γίνεται πολύ πιο άμεση μέσω του νέου συστήματος επικοινωνίας του MyΕyathPortal, αφού παρέχονται έτοιμες απαντήσεις σε θέματα που απασχολούν μεγάλη μερίδα πολιτών. Η επικοινωνία γίνεται μέσω ενός φιλικού περιβάλλοντος τύπου συνομιλίας (chat), όπου παρουσιάζεται το σύνολο της αλληλογραφίας μέχρι να επιλυθεί ένα θέμα (αίτημα επικοινωνίας), ενώ παράλληλα υπάρχει πρόσβαση στην ιστορικότητα όλων των αιτημάτων επικοινωνίας μας. Πολύ σημαντικό είναι ότι μπορούμε να ενημερωθούμε για την ποιότητα του νερού στη Θεσσαλονίκη και βεβαίως να μάθουμε τι νερό πίνουμε στην περιοχή κατοικίας μας. Για όσους διεκπεραιώνουν όλες τις συναλλαγές τους μέσω κινητού, είναι διαθέσιμο με όλες τις δυνατότητες το myΕYATH app (για Android και iOS).

Στις 8, 9 και 13, 14, 15 Σεπτεμβρίου, από τις 6 έως τις 9 μ.μ., θα λειτουργήσει και φέτος παιδική «γωνιά» στο περίπτερο, με τις εκπαιδεύτριες του Τελλόγλειου Ιδρύματος ΑΠΘ να παρουσιάζουν δείγματα της δουλειάς τους για τη νέα σχολική χρονιά στο Μουσείο Ύδρευσης Θεσσαλονίκης. Κατασκευές, επιτραπέζια, ζωγραφική και παιχνίδια για τον κύκλο του νερού και την προστασία του θα είναι στη διάθεση των μικρών επισκεπτών του περιπτέρου αποτελώντας μια ανοιχτή πρόσκληση για επίσκεψη στο μουσείο μας.

Η έκθεση θα λειτουργεί και φέτος καθημερινά, 4 μ.μ. - 10 μ.μ., και τα Σαββατοκύριακα, 10 π.μ. - 10 μ.μ.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v