Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Οι υπηρεσίες Τellas μέσω του δικτύου των ΕΛΤΑ

Τη διάθεση μέσω του δικτύου τους, από σήμερα Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου, του συνόλου των υπηρεσιών σταθερής τηλεφωνίας και Internet της TELLAS ανακοίνωσαν τα ΕΛΤΑ.

Οι υπηρεσίες Τellas μέσω του δικτύου των ΕΛΤΑ
Από σήμερα Δευτέρα, 3 Φεβρουαρίου 2003, τα ΕΛΤΑ διαθέτουν μέσω του δικτύου τους (ταχυδρομικά γραφεία, επιλεγμένα ταχυδρομικά πρακτορεία και αγροτικούς διανομείς), το σύνολο των υπηρεσιών σταθερής τηλεφωνίας και Internet της TELLAS, όπως ”Tellas 1738”, ”Tellas Office”, ”Tellas Call & Surf”,”Tellas Web Stay On” κ.α.

Σημειώνεται στην ανακοίνωση, ότι οι υπηρεσίες αυτές έρχονται να προστεθούν στις νέες υπηρεσίες και προϊόντα, που ήδη διαθέτουν τα τελευταία χρόνια τα ΕΛΤΑ, όπως υπηρεσίες σταθερής και κινητής τηλεφωνίας, Ολυμπιακά προϊόντα κ.λπ.

Συγκεκριμένα, τα προϊόντα της TELLAS που θα παρέχονται μέσω του Δικτύου του ΕΛΤΑ είναi:

1. Υπηρεσίες φωνής σταθερής τηλεφωνίας για ιδιώτες και επιχειρήσεις.

2. Υπηρεσίες Ιnternet για ιδιώτες και επιχειρήσεις.

3. Ειδικά πακέτα συνδυασμένων υπηρεσιών (Φωνή και Ιnternet).

Επισημαίνεται στην ανακοίνωση, ότι τα ΕΛΤΑ διαθέτουν σήμερα το μεγαλύτερο δίκτυο πωλήσεων υπηρεσιών στην Ελλάδα με περισσότερα από 1.000 σημεία πώλησης και 5.000 θυρίδες εξυπηρέτησης πελατών. Το δίκτυο των ΕΛΤΑ παρουσιάζει τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στην Ελλάδα, δεδομένου ότι κάθε εβδομάδα εξυπηρετούνται περισσότεροι από 1.000.000 πελάτες.

Τέλος, σημειώνεται ότι τα τελευταία χρόνια τα ΕΛΤΑ έχουν κάνει σημαντικά βήματα ενίσχυσης του χαρτοφυλακίου υπηρεσιών τους, αναδεικνύοντας το Ταχυδρομικό Γραφείο σε σύγχρονο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών. Παράλληλα, έχουν ήδη υλοποιηθεί και υλοποιούνται σημαντικές επενδύσεις εκσυγχρονισμού των καταστημάτων, καθώς και επενδύσεις σε oλοκληρωμένα πληροφοριακά συστήματα και αυτοματοποίησης του δικτύου.



Παράλληλα, η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και της εξυπηρέτησης των πελατών βελτιώνεται συνεχώς. Ο μέσος χρόνος αναμονής & εξυπηρέτησης είναι κάτω από 10 λεπτά στα περισσότερα ταχυδρομικά καταστήματα της χώρας.

Εξάλλου, όπως προκύπτει από τις ανεξάρτητες έρευνες του Eurobarometer των τελευταίων 3 ετών, τα ΕΛΤΑ συστηματικά συγκεντρώνουν τα υψηλότερα ποσοστά ικανοποίησης (περίπου 80%) από τους Έλληνες καταναλωτές μεταξύ των ΔΕΚΟ και από τα υψηλότερα ποσοστά ικανοποίησης στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

”Στόχος μας είναι να αξιοποιήσουμε την τεράστια δυναμική του δικτύου μας και να ενισχύσουμε την παρουσία μας στον χώρο των σύγχρονων και ποιοτικών υπηρεσιών επικοινωνιών. Το σύγχρονο Ταχυδρομικό Κατάστημα διαθέτει πλέον ολοκληρωμένες και σύγχρονες υπηρεσίες στους πελάτες του, από υπηρεσίες απλού ταχυδρομείου και ταχυμεταφορών έως υπηρεσίες κινητής και σταθερής τηλεφωνίας και Internet, από πληρωμή λογαριασμών έως μεταφορά κεφαλαίων και σύγχρονα τραπεζικά προϊόντα”, δηλώνει ο διευθύνων σύμβουλος του ΕΛΤΑ, κ. Μανώλης Δραϊνάκης.

Η συμφωνία των ΕΛΤΑ με την TELLAS είναι σημαντική και υπογραμμίζει τη δραστηριοποίηση του μεγαλύτερου δικτύου της χώρας σε μια ιδιαίτερα ανταγωνιστική αγορά.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v