Η Eurolife FFH διευκολύνει την ταχύτερη διαδικασία υποβολής και καταβολής αποζημίωσης για τους ασφαλισμένους της που επλήγησαν από τις καταστροφικές πυρκαγιές στην Αττική.
Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση για την πιο γρήγορη εξυπηρέτηση και αρωγή των ασφαλισμένων της, η Eurolife FFH καλεί τους πληγέντες πελάτες της:
- Να προχωρούν σε άμεση αναγγελία των ζημιών στην ακίνητη περιουσία τους στη διεύθυνση email [email protected], ώστε να πραγματοποιείται έτσι με αμεσότητα η καταγραφή των αιτημάτων τους
- Να καλούν στο 210 9303800, πατώντας την επιλογή 1, για τις ζημιές που αφορούν στα οχήματά τους, επίσης με σκοπό την ταχύτερη εξυπηρέτησή τους και προκειμένου να έχουν την ελάχιστη δυνατή αναμονή κατά την τηλεφωνική επικοινωνία τους με την εταιρεία
Βασικός σκοπός της Eurolife FFH και του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πελατών της (Eurolife Experience Center) είναι με τη γρήγορη κινητοποίησή τους να προσφέρουν τη μεγαλύτερη δυνατή ανακούφιση. Για αυτό η Eurolife FFH θα λειτουργεί με fast track ενέργειες, έτσι ώστε να υπάρχει άμεσος συντονισμός των απαραίτητων κινήσεων για την ικανοποίηση των αιτημάτων αποζημίωσης που καταθέτουν οι ασφαλισμένοι της.
Επιπρόσθετα, για οποιαδήποτε πληροφορία, προσωπική επικοινωνία αλλά και ειδική υποστήριξη, οι πελάτες της Eurolife FFH μπορούν να επικοινωνούν με την εταιρεία στο 210 9303800, ή με τον ασφαλιστικό τους συνεργάτη για οτιδήποτε επιπλέον χρειαστούν.