Πάνω από 300 εκατ. ευρώ οι συστημικές πωλήσεις της Goody’s

Άλμα κύκλου εργασιών και καθαρών κερδών. Τι έδειξε το ταμείο για το ομώνυμο σήμα, τα Everest και την La Pasteria. 

Πάνω από 300 εκατ. ευρώ οι συστημικές πωλήσεις της Goody’s

Παρά τη γενικευμένη αβεβαιότητα που προκλήθηκε από τις γεωπολιτικές εξελίξεις, η περσινή χρονιά αποτέλεσε το πρώτο πλήρες έτος λειτουργίας του κλάδου της εστίασης, ύστερα από περίπου 2,5 έτη περιορισμών λόγω της πανδημίας.

Αυτή η επιστροφή στην «ομαλότητα» αποτυπώθηκε στα αποτελέσματα του ομίλου Goody’s που πέτυχε αύξηση των πωλήσεων όλων των σημάτων του, ξεπερνώντας σε επίπεδο συστημικών πωλήσεων (system sales) τα 300 εκατ. ευρώ.

Σε επίπεδο ομίλου οι πωλήσεις άγγιξαν τα 241 εκατ. ευρώ, δηλαδή 12,9% υψηλότερες από το 2022 και 114,6% πάνω από τα επίπεδα του 2019. Το μεικτό κέρδη αυξήθηκε στα 92,4 εκατ. ευρώ (το 2022 ήταν 77,628 εκατ. ευρώ), τα χρηματοοικονομικά έξοδα σημείωσαν άνοδο κατά 1 εκατ. ευρώ ή 11,23% και τα καθαρά κέρδη σχεδόν δεκαπλασιάστηκαν ξεπερνώντας τα 10,431 εκατ. ευρώ από 1,142 εκατ. ευρώ το 2022. 

Οι συνολικές καθαρές πωλήσεις του συστήματος Goody's σημείωσαν αύξηση 22,2% έναντι του 2022 λόγω και της ενίσχυσης του δικτύου με 9 νέα franchise καταστήματα Goody’s Burger House σε Ξάνθη, Βριλήσσια, Σέρρες, Ηγουμενίτσα, Κορωπί, Πατήσια, Εύοσμο, Ρόδο και Δράμα. Επίσης εντός του 2023 η αλυσίδα ξεκίνησε συνεργασία με τον aggregator WOLT. 

Οι συνολικές καθαρές πωλήσεις του συστήματος Everest αυξήθηκαν 13% έναντι του 2022, ενώ στο δίκτυο προστέθηκε ένα νέο franchise κατάστημα στα Ιωάννινα. Η αλυσίδα με στόχο την προσέλκυση χρηστών για αγορά μέσω του everest app και του www.everest.gr, «έτρεξε» πλάνο ενεργειών που οδήγησε σε 151% αύξηση των ενεργών χρηστών του everest app. Η ενίσχυση του delivery μέσω των aggregators και ειδικά μέσω της συνεργασίας με την WOLT έφερε νέους πελάτες στην υπηρεσία delivery. 

Οι συνολικές καθαρές πωλήσεις του συστήματος Flocafé σημείωσαν αύξηση κατά 13,1% έναντι του 2022 ενώ συνεχίστηκε η διεθνοποίηση του σήματος με την λειτουργία ενός νέου καταστήματος Flocafé Espresso Room στη Ντόχα (Qatar).

Όσον αφορά τη La Pasteria που δραστηριοποιείται στην ελληνική αγορά της εστίασης και συγκεκριμένα του casual dining με 15 καταστήματα εντός Αττικής και ένα κατάστημα στη Θεσσαλονίκη, εκ των οποίων τα 6 καταστήματα λειτουργούν εντός malls και εμπορικών κέντρων οι συνολικές καθαρές πωλήσεις του συστήματος της αυξήθηκαν 12,2%.

Ο όμιλος GOODY’S, ο οποίος πέρυσι μετέτρεψε αρκετά καταστήματα του σε franchise, εκτός της Ελλάδας έχει παρουσία σε χώρες των Βαλκανίων, της Ανατολικής Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Βόρειας Αφρικής, μέσω της σύναψης συμφωνιών Master Franchise. 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v