Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Ο Ελληνικός Φούρνος αλλάζει πίστα και «ψήνει» νέες επενδύσεις

«Ψωμί» σε μια νέα κατηγορία βρήκε ο Ελληνικός Φούρνος, που ετοιμάζει νέο εργοστάσιο στο Κορωπί. Ποια τα επόμενα σχέδια και ποιο είναι το νέο στέλεχος που ανέλαβε την εμπορική διεύθυνση.

Ο Ελληνικός Φούρνος αλλάζει πίστα και «ψήνει» νέες επενδύσεις

Με ετήσια ανάπτυξη 5,4% και αξία 457,40 δισ. δολάρια, η αγορά προϊόντων αρτοποιίας, η οποία αναμένεται να ξεπεράσει τα 731 δισ. δολάρια το 2028 (πηγή: Fortune businessinsights) αποτελεί μια σίγουρη, παραγωγική και επενδυτική επιλογή. Ανοδική τάση που αποτυπώνεται και στην Ελλάδα, τόσο στο ράφι των σούπερ μάρκετ όσο και στον κλάδο του HORECA.

Μεταξύ των ισχυρών του κλάδου αλλά με μικρή μέχρι σήμερα έκθεση στα ράφια των σούπερ μάρκετ είναι και η εταιρεία Ελληνικός Φούρνος. Η βιομηχανία ιδρύθηκε στις 7 Δεκεμβρίου 1999 και από τον Δεκέμβριο του 2022 είναι Μονοπρόσωπη Α.Β.Ε.Ε. λόγω της εξαγοράς και συγκέντρωσης των μετοχών σε έναν μέτοχο, τον κ. Ευάγγελο Μπρακόπουλο. Πέρυσι, διατήρησε τις πωλήσεις της στα επίπεδα του 2022 στα 15,86 εκατ. ευρώ από 15,91 εκατ. ευρώ το 2022, ενώ βελτίωσε την τελική γραμμή από 1,64 εκατ. ευρώ σε 1,755 εκατ. ευρώ. Αυτό είχε θετική επίπτωση στο περιθώριο κέρδους τόσο των μικτών όσο και των καθαρών αποτελεσμάτων.

Για την τρέχουσα χρήση, η βιομηχανία που «φλερτάρει» με την είσοδό της στα ράφια των σούπερ μάρκετ σχεδιάζει επενδύσεις 3 εκατ. ευρώ. Το μεγαλύτερο μέρος των προς επένδυση κεφαλαίων θα κατευθυνθεί στην επέκταση των κτιριακών της εγκαταστάσεων και των γραμμών παραγωγής, με στόχο την είσοδό της στην αγορά των έτοιμων γευμάτων. Μια αγορά το μέγεθος της οποίας αποτιμήθηκε σε 152,29 δισ. δολάρια το 2022, και προβλέπεται να ξεπεράσει, σε παγκόσμιο επίπεδο, τα 276 δισ. δολάρια έως το 2030, σημειώνοντας ετήσια αύξηση 8,9%.

Στο πλαίσιο αυτό πέρυσι απέκτησε οικόπεδο 2.840,54 τ.μ., στο 3ο χλμ. Λ. Βάρης-Κορωπίου, στο οποίο περιλαμβάνεται κτίριο επιφάνειας 753,20 τ.μ. Στο Κορωπί βρίσκονται και οι εγκαταστάσεις της ενώ διαθέτει και ακίνητο στον Πύργο του Δήμου Θήρας.

Βέβαια, το βαρύ «πυροβολικό» της είναι τα προϊόντα ζύμης -σ.σ. διαθέτει περί τους 400 κωδικούς. Για τον λόγο αυτό άλλωστε, εδώ και δύο μήνες, την εμπορική διεύθυνσή της έχει αναλάβει ο Πάνος Αδαμαντιάδης, έμπειρο στέλεχος της αγοράς, με αρκετά «χιλιόμετρα» στον κλάδο. Πρόσφατα ο κ. Αδαμαντιάδης βρέθηκε στην Κύπρο, όπου η εταιρεία Ελληνικός Φούρνος διαθέτει σημαντική παρουσία στον κλάδο του HORECA. Εκτός όμως από την Κύπρο, η εταιρεία σχεδιάζει να αναπτύξει περαιτέρω τις εξαγωγές της σε Γερμανία και Ηνωμένο Βασίλειο, προκειμένου στο τέλος του 2025 να αντιπροσωπεύουν το 20% των εσόδων της.

 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v