Ο ΟΠΑΠ υλοποιεί μια νέα κοινωνική πρωτοβουλία, με στόχο τη στήριξη σχολικών μονάδων για μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στην Περιφερειακή Ενότητα Καρδίτσας, η οποία επλήγη από την κακοκαιρία Daniel και τις καταστροφικές πλημμύρες, τον περασμένο Σεπτέμβριο.
Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, ο OΠΑΠ θα ανακαινίσει το σχολικό συγκρότημα που στεγάζει το Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο - Λύκειο Σοφάδων και το Εργαστήριο Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Σοφάδων.
Το συγκεκριμένο σχολικό συγκρότημα εξυπηρετεί μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες από όλη την Περιφερειακή Ενότητα Καρδίτσας. Το έργο ανακαίνισης του OΠΑΠ, σε αυτή τη σχολική μονάδα, εστιάζει στην αναβάθμιση των σχολικών υποδομών, καλύπτοντας μηχανολογικά και δομικά στοιχεία, καθώς και εξοπλισμό για τις καθημερινές δραστηριότητες.
Επιπλέον, με γνώμονα την ολοκληρωμένη στήριξη των ειδικών σχολείων της περιοχής, ο OΠΑΠ θα υλοποιήσει εργασίες ανακαίνισης και στο Ειδικό Νηπιαγωγείο και Δημοτικό Καρδίτσας. Στο πλαίσιο αυτό, ο OΠΑΠ θα πραγματοποιήσει παρεμβάσεις στο κτίριο που στεγάζει τα δύο σχολεία και θα παράσχει ειδικό εξοπλισμό, ώστε να δημιουργηθεί ένα κατάλληλο, ευχάριστο και ασφαλές περιβάλλον για τα παιδιά.
Συνολικός στόχος της πρωτοβουλίας του OΠΑΠ είναι τα σχολεία να ανταποκρίνονται στις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες περισσότερων από 100 μαθητών και των παιδαγωγών τους. Για την υλοποίηση των εκτεταμένων εργασιών που δρομολογούνται στις κτιριακές εγκαταστάσεις των σχολικών μονάδων, ο ΟΠΑΠ συνεργάζεται άμεσα με τους Δήμους Καρδίτσας και Σοφάδων.
Ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος του OΠΑΠ, Οδυσσέας Χριστοφόρου, τόνισε:
«Για τον OΠΑΠ, η κοινωνική προσφορά και η αλληλεγγύη αποτελούν βασικές προτεραιότητες και η στήριξη των περιοχών που επλήγησαν από τις πρωτοφανείς πλημμύρες του περασμένου Σεπτεμβρίου ήταν κάτι αυτονόητο. Για όλους εμάς, λοιπόν, το έργο στα ειδικά σχολεία των Σοφάδων και της Καρδίτσας είναι ιδιαίτερα σημαντικό. Προσωπικά, θα ήθελα να ευχαριστήσω τις δημοτικές αρχές των δύο περιοχών για την εποικοδομητική συνεργασία. Είμαι σίγουρος ότι μαζί θα βελτιώσουμε τους χώρους εκπαίδευσης στα ειδικά σχολεία, όπως αξίζει στα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς».