Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Μιχάλης Τσαμάζ: Ο ΟΤΕ δεν φοβάται τον ανταγωνισμό

Αν και αποχαιρετιστήρια, η παρέμβαση του μέχρι χθες CEO του ΟΤΕ «συνόψισε» τα δρομολογημένα σχέδια της επιχείρησης για το μέλλον. Η στάση έναντι του ανταγωνισμού και η απόφαση της ΕΕΕΤ για μείωση των τιμών χονδρικής.

Μιχάλης Τσαμάζ: Ο ΟΤΕ δεν φοβάται τον ανταγωνισμό

Απαντήσεις για την επόμενη μέρα του ΟΤΕ σχετικά με τον ανταγωνισμό και ενδεχόμενες αυξήσεις, παρά το γεγονός ότι από την Δευτέρα θα έχει τα ηνία ο νέος πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Κ. Νεμπής, έδωσε χθες κατά τη διάρκεια της γενικής συνέλευσης ο Μ. Τσαμάζ ξεκαθαρίζοντας ότι ο ανταγωνισμός δεν είναι κάτι που φοβίζει τον όμιλο.

Κάνοντας ιδιαίτερη αναφορά στον ανταγωνισμό και τις μειώσεις των τιμών στην χονδρική ο κ. Τσαμάζ έδωσε το στίγμα για την πολιτική που πρόκειται να ακολουθήσει ο ΟΤΕ ακόμα και μετά την αποχώρησή του.

Κατά τη διάρκεια της γενικής συνέλευσης και κληθείς να σχολιάσει ερωτήσεις μετόχων ο κ. Τσαμάζ ξεκαθάρισε ότι ο ΟΤΕ δεν φοβάται τον ανταγωνισμό, παρά την είσοδο και της ΔΕΗ στην λιανική.

«Ο ανταγωνισμός είναι καλοδεχούμενος. Σας θυμίζουμε πως πριν 10 χρόνια είχαμε 15 ανταγωνιστές. Ο ανταγωνισμός δεν μας προβληματίζει. Ίσα ίσα μας κάνει καλύτερους. Η ΔΕΗ ανακοίνωσε πως θα μπει στη χονδρική, απλώνει οπτικές ίνες. Από εκεί και πέρα αυτό που λέω εγώ είναι ότι υπάρχουν περιθώρια ανάπτυξης για όλους. Πάντα είχαμε ανταγωνιστές. Εμείς θα συνεχίζουμε με τον ίδιο τρόπο. Εστιάζουμε πολύ στην εμπειρία του πελάτη μέσα από τις επενδύσεις που κάνουμε. Σεβόμαστε τους ανταγωνιστές αλλά δεν τους φοβόμαστε», επεσήμανε ο κ. Τσαμάζ.

Απαντώντας σε ερώτηση για τις τιμαριθμικές αυξήσεις που δεν εγκρίθηκαν από την κυβέρνηση και τις επόμενες κινήσεις του ΟΤΕ ο κ. Τσαμάζ είπε: «Όπως θα δείτε στα αποτελέσματα των προηγουμένων 2 ετών παρά το γεγονός ότι δεν κάνουμε αυξήσεις, εμείς καταφέραμε και απορροφήσαμε όλα τα αυξημένα έξοδα που παρουσιάστηκαν. Όλες τις αυξήσεις που παρουσιάστηκαν τις καλύψαμε με βελτίωση των εσόδων. Μάλιστα χωρίς να κάνουμε αυξήσεις στα τιμολόγια είμαστε ως προς το κόστος λειτουργίας από τις πιο αποδοτικές εταιρείες στην Ευρώπη».

Ξεκαθάρισε ότι δεν τους απασχολεί τόσο πολύ η αύξηση τιμών όσο να «πουλήσουν» καλύτερες υπηρεσίες στους πελάτες. «Γι αυτό κάνουμε δυο πράγματα. Συνεχώς επενδύουμε σε υποδομές, σε συστήματα, ακόμα και σε διαδικασίες με σκοπό να βελτιώσουμε την εμπειρία του πελάτη. Παρά το γεγονός ότι μας ανάγκασαν να είμαστε οι πιο ακριβοί στη σταθερή τηλεφωνία. Παρά το γεγονός ότι πολλές φορές οι ανταγωνιστές μας κατέβασαν τις τιμές σε παράλογα επίπεδα και πολλές φορές κάτω από το κόστος. Παρά το γεγονός ότι είμασταν πιο ακριβοί οι πελάτες έρχονταν σε εμάς. Γιατί; Για την καλύτερη εμπειρία. Η εμπειρία έχει να κάνει με το δίκτυο κάλυψης, με την ανταπόκριση στην εξυπηρέτηση, με την ανταπόκριση των τεχνικών πεδίων. Τα τελευταία 14 χρόνια παρακολουθούμε την επίδοση του brand και της εταιρείας απέναντι στον πελάτη και έχουμε τεράστια διαφορά από τους ανταγωνιστές μας και μια διαφορά που διατηρείται», ανέφερε ο κ. Τσαμάζ.

Απαντώντας τέλος σε ερώτηση για την κλιμακούμενη μείωση των τιμών της χονδρικής που ενέκρινε πριν λίγες ημέρες η ΕΕΤΤ ανέφερε αναμένουν να επιφέρει αύξηση της χρήσης του δικτύου οπτικών ινών. «Η χρήση ήταν μικρή και είχαμε εγκαταστήσει 1,5 εκατ. οπτικές ίνες από τις οποίες χρησιμοποιούνται μόνο το 30%. Θέλουμε να το αυξήσουμε» κατέληξε.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v