Ποιες αλυσίδες Franchise βραβεύτηκαν στα Franchise Success Awards

Στο πλαίσιο των Franchise Success Awards αναδείχθηκαν επίσης και οι προσωπικότητες που πρωταγωνίστησαν στον χώρο, με σκοπό να αναπαραχθούν οι καλές πρακτικές που ενισχύουν τον θεσμό του franchising.

Ποιες αλυσίδες Franchise βραβεύτηκαν στα Franchise Success Awards

Το FRANCHISE SUCCESS MEDIA GROUP, για τέταρτη συνεχή χρονιά, διοργανώνει τα «THE FRANCHISE SUCCESS AWARDS 2024», αναδεικνύοντας τις αλυσίδες καθώς και τις προσωπικότητες που πρωταγωνίστησαν στον χώρο, με σκοπό να επιβραβευθούν και να αναπαραχθούν οι καλές πρακτικές που ενισχύουν τον θεσμό του franchising. Τα «THE FRANCHISE SUCCESS AWARDS» δεν απευθύνονται μόνο εσωτερικά στον χώρο του franchising, αλλά πλέον αφορούν την ευρύτερη επιχειρηματική κοινότητα, καθώς το franchising έχει εγκαθιδρυθεί ως εργαλείο ενδυνάμωσης των ελληνικών επιχειρήσεων.

Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, η επιτροπή ανάδειξης και αξιολόγησης υποψηφιοτήτων για το 2024 των «THE FRANCHISE SUCCESS AWARDS» επικεντρώθηκε στην επιλογή δικτύων που επέδειξαν ευελιξία, ταχύτητα προσαρμογής στις νέες συνθήκες της εποχής –που χαρακτηρίζεται από πολλαπλές και αλλεπάλληλες προκλήσεις–, επένδυσαν σε υποδομές, ενίσχυσαν τα στοιχεία διαφοροποίησης και μοναδικότητάς τους, θέτοντας νέα δεδομένα στην κατηγορία τους. Παράλληλα, αναδεικνύονται και προσωπικότητες για την πολύτιμη συμβολή τους στον χώρο του Franchising με τρία βραβεία που δημιουργήθηκαν για πρώτη φορά το 2021, ενώ φέτος θεσμοθετήθηκε και το βραβείο Excellence in Franchise Marketing, το οποίο επιβραβεύει την αλυσίδα που εφαρμόζει μία εξειδικευμένη μορφή marketing, επικεντρωμένη στην προώθηση και πώληση σημείων franchise.

Ακολουθούν οι βραβευθείσες αλυσίδες Franchise, καθώς και οι προσωπικότητες που υλοποίησαν νέες στρατηγικές, επαναπροσδιορίζοντας τα δεδομένα της αγοράς και χαράζοντας νέα μονοπάτια στον θεσμό του franchising.

  • Franchise Success Award for Excellence in Franchising: GOODY’S BURGER HOUSE
  • Franchisor of the Year: ΓΡΗΓΟΡΗΣ
  • Woman Franchisor of the Year: ΛΙΛΗ ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ – MAISON CONCEPT & OBJET
  • Foreign Franchisor of the Year: KUMON
  • Franchise Business Model Innovation: ALTERLIFE
  • Driving Growth and Innovation: ΔEΗ
  • Franchisor Social Responsibility: OK! ANYTIME MARKETS
  • Excellence in Marketing: ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ
  • Emerging Franchisor of the Year: EFOOD LOCAL
  • Franchise Responsibility: PIZZA FAN
  • Franchise Network Growth: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΠΟΥΚΑΜΙΣΑΣ
  • Family Friendly Franchise: FYLLIANA
  • Comprehensive Foreign Market Strategy: MIKEL COFFEE COMPANY
  • International Adaptive Strategy: SURPRICE CAR RENTALS
  • Multichannel Development Strategy: PROTERGIA
  • Excellence in Franchise Marketing: COFFEE BERRY
  • Education and Training Franchise: EMPLOY EDU ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ
  • Service Retail Stores Franchise: CORAL Α.Ε. / SHELL
  • Supermarket and Convenience Stores Franchise: ΚΡΗΤΙΚΟΣ
  • Specialized Retail Stores Franchise: VODAFONE
  • Apparel Retail Stores Franchise: ORCHESTRA
  • Food and Beverage Services Franchise: MAILO’S THE PASTA PROJECT
  • Coffee and Snack Franchise: CULTIVOS COFFEE
  • Food and Beverage Retail Stores Franchise: OVEROLL CROISSANTERIE
  • Personal Care Franchise: BEAUTY FREE SPOT
  • Services Franchise: NRG
  • Home Improvement Franchise: KOMFY BY SOFA COMPANY
  • Beauty and Wellness Franchise: FAIRYNAILS
  • Fitness Franchise: CURVES
  • Excellence in Franchise Leadership: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΣ
  • Best Franchisee of the Year: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΠΑΦΑΤΑΚΗΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΧΡΥΣΑΦΗΣ, ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΤΑΒΟΥΛΑΡΗΣ (MAILO’S THE PASTA PROJECT)
  • Outstanding Contribution to Franchising: ΙΩΣΗΦ-ΒΙΚΕΝΤΙΟΣ ΚΟΛΛΑΡΟΣ, MARCO CARLOTTI
Για 4η χρονιά τα THE FRANCHISE SUCCESS AWARDS 2024, με τις επιλογές τους, στοχεύουν να αναδείξουν τη σημαντική και διαρκώς αυξανόμενη συμβολή του Franchising ως εργαλείο επιχειρηματικής ανέλιξης και ενδυνάμωσης της ελληνικής οικονομίας.

Το Franchising συνεχίζει να αποτελεί έναν πυλώνα κομβικής σημασίας για την ελληνική οικονομία, μιας και έχοντας διανύσει μια πορεία δεκαετιών, έχει αποδειχθεί μια εξαιρετικά αποδοτική μέθοδος συγκροτημένης ανάπτυξης για επιχειρήσεις από όλους σχεδόν τους κλάδους. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα του δείγματος της ετήσιας έρευνας του FRANCHISE SUCCESS MEDIA GROUP για το 2024, στην ελληνική αγορά αναπτύσσονται 494 αλυσίδες franchise και ο αριθμός των καταστημάτων franchise ανέρχεται στα 13.906. Αναφορικά με τον συνολικό αριθμό των καταστημάτων Franchise, σημειώθηκε αύξηση της τάξης του 3,9%, σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, παρά τις δυσμενείς συνθήκες που βιώσαμε λόγω των αλλεπάλληλων κρίσεων και του πληθωρισμού. Επιπλέον, ο συνολικός αριθμός των καταστημάτων που εντάσσονται σε δίκτυα franchise (εταιρικά, franchise, shop in shop, corners) υπολογίζεται σε 22.689 σημεία πώλησης.

Όσον αφορά την κατανομή των συστημάτων franchise ανά κατηγορία, τη σκυτάλη κρατά η Εστίαση με 28%. Ακολουθεί η κατηγορία Υπηρεσίες με 14%, η Ένδυση με 12%, η Προσωπική Φροντίδα με 11% και η Εκπαίδευση, τα Τρόφιμα-Ποτά και η Λιανική με 10%.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v