Rebranding και νέα καταστήματα για το «Βιολογικό Χωριό»

Αυξημένα έσοδα και μείωση ζημιών καταγράφει η εταιρεία. Τα σχέδια για επέκταση του δικτύου και ενίσχυση του ηλεκτρονικού καταστήματος.

Rebranding και νέα καταστήματα για το «Βιολογικό Χωριό»

Το μέγεθος της αγοράς βιολογικών τροφίμων και ποτών από 174,37 δισ. δολάρια που αναμένεται να φθάσει εφέτος θα πιάσει τα 233,56 δισ. δολάρια μέχρι το 2029, καταγράφοντας ετήσια ανάπτυξη 6,02% κατά τη διάρκεια της περιόδου πρόβλεψης (2024-2029).

Ο κύριος παράγοντας που οδηγεί στην επέκταση της παγκόσμιας αγοράς βιολογικών τροφίμων και ποτών είναι η αυξανόμενη ευαισθητοποίηση των καταναλωτών σχετικά με την υγεία και τα οφέλη των βιολογικών προϊόντων διατροφής έχει τονώσει περαιτέρω την ανάπτυξη της αγοράς.

Αυτό συμβαίνει στην παγκόσμια αγορά. Στην ελληνική, ο κλάδος, λόγω και της πληθωριστικής πίεσης, παραμένει υπό πίεση, με τις πωλήσεις βιολογικών προϊόντων να καταγράφουν απώλειες 15%.

Παρ’ όλα αυτά το Βιολογικό Χωριό, που διαθέτει δίκτυο 27 καταστημάτων, εμφάνισε πέρυσι τζίρο 20,55 εκατ. ευρώ, δηλαδή 7,5% υψηλότερο από το 2022, λόγω και του πληθωρισμού. Για μια ακόμη χρήση, όμως, η εταιρεία εμφάνισε ζημιές. Από 2,6 εκατ. ευρώ που ήταν οι καθαρές ζημιές της το 2022, αυτές μειώθηκαν πέρυσι στα 1,153 εκατ. ευρώ

Τους πρώτους μήνες της φετινής χρονιάς, οι πωλήσεις της αλυσίδας «τρέχουν» με +11%, τάση που εκτιμάται ότι θα διατηρηθεί καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.

Στα σχέδια της εταιρείας, βασικός μέτοχος της οποίας είναι το SouthΒridge και γενικός διευθυντής ο Αλέξανδρος Καρλής, είναι η περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου και η αύξηση των πωλήσεων και της τελικής γραμμής. Παράλληλα με τα νέα καταστήματα, στον σχεδιασμό είναι η ενίσχυση του ηλεκτρονικού καταστήματος.

Την ίδια στιγμή, πληροφορίες αναφέρουν ότι η εταιρεία σχεδιάζει rebranding, προς τα τέλη του έτους, με εμπλουτισμό της γκάμας, όχι μόνο των βιολογικών προϊόντων αλλά και επέκταση σε νέες κατηγορίες με προϊόντα υγιεινής διατροφής.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v